kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

کفاشیان:آماده مذاکره با صداوسیما هستیم (گفت و گو)

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید آماده مذاکره با صداوسیما برای حل کردن مشکل حق پخش است.


علی کفاشیان در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تشریح آخرین شرایط فوتبال پرداخت که گزیده‌ای از صحبت‌هایش در ادامه می‌آید:
* در چارچوب کارهای آموزشی و فوتبال پایه همکاری‌های خوبی با فدراسیون فوتبال ایتالیا خواهیم داشت که مربوط به تیم‌های جوانان و نوجوانان دو کشور است. همچنین ما از ایتالیایی‌ها خواسته‌ایم از تجربیات آنها در فوتبال پایه استفاده کنیم. برنامه مهم دیگری که داریم و مذاکره‌ای در این خصوص انجام خواهیم داد این است که مربیان تیم‌های باشگاهی‌مان را به ایتالیا بفرستیم تا با حضور در کنار مربیان لیگ برتر این کشور تجربه کسب کنند. در این خصوص برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدتی خواهیم داشت.
* باید وضعیت تیم امید را به خوبی ارزیابی کنیم. ارزیابی ما فقط مربوط به بازی‌های آسیایی اینچئون نیست و تمام نتایجی که کسب شده را بررسی خواهیم کرد. تیم اصلی المپیک ما پیش از این هم بازی‌هایی را برگزار کرده که کمیته فنی و توسعه آنها را بررسی می‌کند و نظر نهایی‌اش را در خصوص کادرفنی به ما اعلام خواهد کرد. مطمئناً ما بهترین راه‌حل را در پیش خواهیم گرفت و بهترین تصمیم را در خصوص کادرفنی می‌گیریم.
* ما آمادگی لازم را برای مذاکره با صداوسیما داریم تا مشکل پخش نشدن بازی‌های فوتبال را حل کنیم. پیش از این هم همین آمادگی را داشتیم اما صداوسیما انعطافی از خود نشان نداد تا به اینجا برسیم. اگر مشکل حق پخش را حل نکنیم تیم‌های‌مان را به سمت آماتور شدن می‌فرستیم، چون اگر حق پخش را نگیریم دیگر حرفه‌ای نیستیم و وقتی اولین منبع درآمد باشگاه‌های حرفه‌ای را از آنها بگیریم دیگر نیازی نیست که حرفه‌ای باشیم و همان فوتبال آماتور را دنبال خواهیم کرد.
* پولادی نمی‌تواند اکنون در تیم ملی بازی کند و به کادرفنی هم اعلام کرده‌ایم پولادی را به تیم ملی دعوت نکنند و از او استفاده نشود.