kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۸۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
نخستین هفته پاییزی لیگ برتر فوتبال از راه رسید

پرسپولیس به چیزی غیر از پیروزی فکر نمی‌کند

هفته دهم لیگ برتر فوتبال پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود و در جذاب‌ترین دیدار‌ها تراکتورسازی صدرنشین با سپاهان دیدار می‌کند، پرسپولیس رودرروی استقلال خوزستان قرار می‌گیرد و استقلال در اصفهان با ذوب‌آهن رودررو می‌شود.

سرویس ورزشی-

هفته دهم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم مهرماه با انجام هشت دیدار برگزار می‌شود. با انجام دیدارهای این هفته یک سوم فصل چهاردهم لیگ برتر به انجام می‌رسد و تیم‌‌ها تقریبا شکل ثابتی به خود می‌گیرند.در ادامه به برخی از دیدارهای مهم این هفته اشاره می‌شود.
پرسپولیس – استقلال خوزستان
گل سرسبد دیدارهای روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پرسپولیس پس از گذراندن روزگار ناخوشایند در چند هفته گذشته، با هزار بیم و امید پذیرای استقلال – از نوع خوزستانی‌اش – است. پیروزی این تیم در هفته گذشته برابر راه‌آهن و حضور علی کریمی در تمرین‌های این تیم، روحیه بازیکنان را بالا برده و هواداران پرشمار تیم سرخ‌پوش پایتخت را به کسب نتایج خوب و جبران ناکامی‌‌ها امیدوار کرده است.
تراکتورسازی – سپاهان
بدون شک، مهم‌ترین دیدار هفته دهم در تبریز رقم می‌خورد. تراکتورسازی، صدرنشین فعلی لیگ در خانه پذیرای سپاهان است. شاگردان رسول خطیبی که امسال نشان داده‌اند تنها به قهرمانی فکر می‌کنند و در این راه به هیچ حریفی رحم نمی‌کنند، باید برابر چشم هواداران‌شان از سد تیم قدرتمند و پرمهره سپاهان بگذرند.
ذوب‌آهن – استقلال
در حالی که سپاهان اصفهان در تبریز به مصاف صدرنشین لیگ می‌رود، دیگر تیم اصفهانی در خانه با تیم دوم جدول دیدار می‌کند. آبی‌پوشان پایتخت دو هفته اخیر را با دو شکست پشت سر گذاشته‌اند و حتی یک گل هم به ثمر نرسانده‌اند. با این حال حریف این هفته استقلال چندان قدرتمند نشان نداده و تاکنون با کسب تنها یک برد و تحمل چهار باخت روی لبه تیغ راه می‌رود.
برنامه هفته دهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
پنجشنبه - 03/07/93
* ملوان بندرانزلی ................. گسترش فولاد تبریز(ساعت 16)
* راه‌آهن تهران ............... نفت مسجد سلیمان(ساعت 17:20)
* صبای قم ..................................... سایپای البرز(ساعت 17:25)
* پرسپولیس ........................ صنعتی خوزستان(ساعت 18:30)
جمعه - 04/07/93
* پدیده مشهد ............................... پیکان تهران(ساعت 17:15)
* ذوب‌آهن اصفهان................... استقلال تهران(ساعت 18:30)
* فولاد خوزستان............................. نفت تهران( ساعت 17:30)
* تراکتورسازی تبریز‌ ........... سپاهان اصفهان (ساعت 17:40)