kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
با کمک زنان زائر حرم مطهر امام(ره)

«الناز مارموز» دستگیر شد

رئیس کلانتری 205 تهران از دستگیری زن سابقه‌داری خبر داد که اقدام به سرقت خودرو در جنوب پایتخت می‌کرد.
سرگرد ولی‌الله سعیدی رئیس کلانتری 205 صحن مطهر در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام خبر دستگیری این زن سابقه‌دار خودرو معروف به «الناز مارموز» گفت: دستگیری وی با کمک زنان زائر حرم مطهر امام خمینی(ره) صورت گرفت.
رئیس کلانتری 205 صحن مطهر با بیان اینکه در خودروی سرقتی مکشوفه یک مرد و یک زن جوان حضور داشتند، گفت: پس از استعلام پلاک خودروی مذکور و مشخص شدن سابقه سرقتی این خودرو، ماموران درصدد بازداشت سرنشینان خودروی پراید سفید رنگ برآمدند اما سرنشینان خودرو، اقدام به فرار از دست ماموران کردند.
وی افزود: بالاخره با تلاش ماموران مرد جوان دستگیر شد و مشخص شد که نام زن جوان داخل خودرو الناز یکی از سارقان معروف و سابقه‌دار خودرو است.
بنابراین گزارش ماموران تعقیب و دستگیری وی را ادامه دادند که با توجه به حضور زائران در حرم مطهر امام خمینی(ره) و تلاش الناز برای فرار از دست ماموران در میان جمعیت زوار حاضر در حرم، عوامل گشت این کلانتری موفق شدند با کمک خانم‌های زائر وی را پس از 10 دقیقه فرار و تعقیب و گریز پلیسی، دستگیر کنند.
سعیدی با تاکید بر سوابق متعدد «الناز» در سرقت خودرو افزود: پس از دستگیری الناز، وی به همراه اشیاء سرقتی کشف شده از خودرو، شامل دو دستگاه ضبط، باند، 2 عدد زاپاس، تعداد 9 کارت هدیه، تعدادی کارت سوخت، چند عدد کارت شناسایی افراد مختلف و چندین دستگاه موبایل به کلانتری 205 صحن مطهر منتقل شد.