kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:

داعش تهدیدی برای اسرائیل نیست!

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در همسویی با گروه تروریستی داعش اذعان کرد که داعش تهدید نظامی علیه اسرائیل نیست.


به گزارش خبرگزاری ایسنا، «آویگدور لیبرمن» در مصاحبه با شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که خطری از سوی گروه تکفیری داعش متوجه اسرائیل نیست و این رژیم نگرانی از جانب این تروریست‌ها ندارد.
این در حالی است که گروه تروریستی داعش خطرات زیادی را متوجه کشورهای خاورمیانه به‌ویژه عراق، سوریه و لبنان کرده و خطر نفوذ این گروه تروریستی نه تنها کشورهای خاورمیانه بلکه کشورهای دیگر را نیز تهدید می‌کند.
از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیت عمومی این رژیم (شاباک) اعلام کرد شماری از اسرائیلی‌ها به عضویت  داعش درآمده‌اند. اعتراف وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تحلیل‌ها راجع به اینکه «داعش» از روی طرح و نقشه‌ای صهیونیستی ایجاد شده را تقویت می‌کند.
از سوی دیگر هنگام وقوع جنگ 51 روزه غزه نیز گروه تروریستی داعش اعلام کرده بود در این جنگ دخالت نمی‌کند. داعش هم در این جنگ مواضعی همسو با رژیم صهیونیستی در پیش گرفت!
خبر دیگر اینکه یک افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی که نامش فاش نشده است اذعان کرد که این رژیم در ارزیابی توان حماس برای مقابله با اسرائیل در جنگ غزه دچار اشتباه شده است.
وی افزود، برخی از نیروهای حماس «آموزش‌های نظامی بسیار خوبی» را در خارج از نوار غزه گذرانده‌اند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که نیروهای حماس از طریق دریا وارد سرزمین‌های اشغالی شده‌اند.
تصاویری که پس از عملیات حماس منتشر شد نیز نشان داد که نیروهای گردان‌های قسام به آسانی و بدون هیچ‌گونه موانعی  وارد پایگاه نظامی این رژیم شده‌اند.
«موشه یعالون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اما تاکید کرد که این رژیم به یک ارتش قوی نیاز دارد که برای هر سناریویی آماده باشد.
وی افزود، هرگونه خدشه‌پذیری در بودجه امنیتی بیانگر نداشتن مسئولیت در این زمینه است.
از کرانه باختری نیز خبر می‌رسد که نیروهای رژیم صهیونیستی ده‌‌ها فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.
اسماعیل هنیه معاون رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن محکوم کردن هرگونه بازداشت و دستگیری فلسطینیان کرانه باختری گفت: عاملان حمله به نمایندگان مجلس فلسطین و دیگر مقامات فلسطینی در کرانه باختری باید مورد محاکمه قرار گیرند.
وی تاکید کرد که نباید این اجازه را داد و این امکان وجود داشته باشد که رهبران ملی فلسطین مورد تهدید قرار گیرند.