kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
دربی هفته چهارم در اهواز برگزار می‌شود

تلاش 3 تیم برای عبور از سپاهان

برگزاری دربی اهواز، رقابت سه تیم تراکتورسازی، فولاد و استقلال برای رسیدن به صدر جدول از مهمترین اتفاقات هفته چهارم لیگ برتر است.

سرویس ورزشی-

هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 7 دیدار آغاز می‌شود که دربی اهواز یکی از جذاب‌ترین و دیدار نفت با سپاهان در تهران حساس‌ترین این بازی‌هاست. همچنین تقابل استقلال با سایپا در ورزشگاه آزادی، ذوب‌آهن با راه‌آهن در اصفهان و جدال قعرنشینان در تبریز از بازی‌های جالب دیگر این هفته است.در ادامه اشاره‌ای مختصر به برخی دیدارهای مهم این هفته می‌شود.
فولاد خوزستان – صنعتی خوزستان
نخستین دربی با تماشاگر لیگ، این بازی است. هر چند در این سه هفته گذشته نبردهایی بین تیم‌های تهرانی برگزار شد و آن باز‌ی‌‌ها هم به نوعی دربی است اما دربی کم تماشاگر. در این دیدار که هواداران بسیاری را به ورزشگاه کشیده و بازار کری خوانی در آن گرم است، هر دو تیم برای کسب پیروزی، انگیزه‌های متفاوتی دارند.
نفت تهران - سپاهان اصفهان
این بازی را می‌توان مهمترین دیدار هفته نامید، هر چند در اهواز دربی برگزار می‌شود و در تهران استقلال برابر سایپا به میدان می‌رود و در انزلی، ملوان میزبان پرسپولیس است اما این بازی به خاطر تقابل دو تیم مدعی بسیار مهم است. البته هواداران سپاهان از یک منظر دیگر به این بازی نگاه  می‌کنند و آن هم انتقام از تیم نفتی که پس از سال‌‌ها آن‌ها را از رسیدن به آسیا محروم کرد قطعا هوادران فوتبال یادشان است که فصل گذشته سپاهان هر چند  سپاهان را در هفته آخر لیگ نفت را در خانه شکست داد اما در نهایت این تیم تهرانی به خاطر یک تفاضل گل بیشتر نسبت به سپاهان آسیایی شد.
استقلال – سایپا
شاگردان قلعه نویی هفته گذشته برابر سپاهان شکست سنگینی خوردند. آن‌ها برای بازگشت به صدر جدول مجبورند از سد سایپا بگذرند. سایپایی که هیچ وقت مزاحمتی برای آبی پوشان نداشته و با توجه به ضعف عجیب این تیم در خط حمله، شکست آن‌ها برابر استقلال چیز دور از ذهنی نیست. سایپا در این فصل نه تنها گلی به ثمر نرسانده، بلکه گلی هم دریافت نکرده است که می‌تواند در نوع خودش یک رکورد باشد. شاگردان مجید جلالی هرچند در دفاع با صلابت نشان داده اند، در خط حمله چیزی برای ارائه نداشته‌اند و این در حالی است که آن‌ها سیدصالحی و میداوودی، دو مهاجم مشهور و با قابلیت را در اختیار دارند.
برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:
سه‌شنبه - 28/05/93
* پدیده مشهد- تراکتورسازی (ساعت 17:30)
* استقلال تهران - سایپا البرز(ساعت 20:15)
* نفت تهران - سپاهان اصفهان(ساعت 18)
* گسترش فولاد تبریز - پیکان تهران(ساعت 18)
* صبای قم - نفت مسجدسلیمان(ساعت 19:15)
* ذوب‌آهن اصفهان - راه‌آهن تهران(ساعت 19:10)
* فولاد خوزستان - صنعتی خوزستان(ساعت 19:25)
چهارشنبه - 29/05/93
* ملوان بندرانزلی - پرسپولیس(ساعت 18)