kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

اخبار کوتاه از فوتبال


اسامي بازيکنان تيم اميد در بازيهاي آسيايي
نلو وينگادا سرمربي تيم فوتبال اميد ايران اسامي 20 بازيکن را براي حضور در هفدهمين دوره بازيهاي آسيايي 2014 اينچئون کره جنوبي اعلام کرد. روزبه چشمی، محمدرضا اخباری شاد، کاوه رضایی، محمدناصری، مهدی مهدی‌پور، یوسف وکیا، علی کریمی، مهدی شریفی، یعقوب کریمی، وحید حیدریه، حجت صدقی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، شهریار شیروند،محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، آرش رضاوند، محمدرضا خانزاده، احسان پهلوان و محسن مسلمان نفراتی هستند که به اردوی تدارکاتی چین و پس از آن به رقابت‌های آسیایی کره جنوبی اعزام می‌شوند.
دایی در جلسه هیات مدیره پرسپولیس
جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دیروز در محل این باشگاه برگزار شد. علی دایی در جلسه دیروز حضور یافت و پس از 70 دقیقه این جلسه را ترک کرد. دایی زمانی که قصد داشت جلسه هیات مدیره را ترک کند در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه جلسه چطور بود گفت: همه چیز خوب بود مگر می‌شود چیز بدی هم باشد؟ سرمربی پرسپولیس با چهره‌ای خندان محل جلسه را ترک کرد.
منصوريان: راه مقابله با سپاهان را مي‌دانيم
منصوریان سرمربی نفت قبل از بازی با سپاهان گفت: درست است که از سپاهان تعریف و تمجید کردم اما به خوبی این تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که چطور باید به آن ضربه بزنیم. نقاط ضعف و قوت خود را نیز می‌دانیم. قطعا بازی ما و سپاهان بسیار با کیفیت خواهد بود چون هر دو به دنبال فوتبال زیبا هستند.
گل محمدي: از داوري و مصدوميت‌ها ضربه خورديم
گل محمدی سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: مصدوميت بازيکنان کليدي و مشکلات داوري باعث شده است تا اين هفته از مسابقات به نتايج دلخواه نرسيده باشيم.
معرفی سرمربی جدید نفت
مانوئل هدايت نفتي‌ها را برعهده گرفت تا شايد بازهم برزيلي‌ها به ليگ برتر صعود کنند. «کارلوس مانوئل کوریا دوسانتوس» سابقه مربیگری در تیم‌های باشگاهی پرتغال را مانند براگا، اسپورتینگ، سانتا کلارا، اتلتیکو، اورینتال، و ... در کارنامه خود دارد. وی هم چنین در گذشته سرمربی تیم ملی گینه بیسائو بوده است.
استيلي: مالکيت مشخص شود به تمرکز مي‌رسيم
استیلی سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: به رغم مشکلاتي که داشتيم، سعي کرديم به لحاظ فني به شرايط خوبي برسيم. مشکلات مالکيتي نيز از طريق دادستاني در حال پيگيري است که اگر حل شود تمرکز ما بيشتر نيز مي‌شود.
قلعه‌نويي: بابت لال بودن جريمه شدم
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: حالا که قرار است لال باشيم و باز هم جريمه شويم با اجازه آقاي حسن‌زاده از اين به بعد حرف مي‌زنيم که ديگر وقتي جريمه شديم مشکلي نباشد. قلعه‌نویی همچنین ادامه داد: این را دیگر نمی‌دانم چرا بابت حرف نزدن باید جریمه شویم. حکم کمیته انضباطی حکم خوبی بوده است!
خواجه‌وند: قرارداد اومانا را رحيمي اعلام مي‌کند
هنوز جزييات قرارداد اومانا از سوي باشگاه پرسپوليس اعلام نشده و خواجه وند سخنگوي باشگاه پرسپوليس تاکيد مي‌ کند که به زودي جزييات و موارد مورد ابهامات اين قرارداد از سوي باشگاه اعلام خواهد شد.
رونالدو به تمرينات رئال برگشت
کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، رافائل واران و دی ماریا که در تمرین روز یکشنبه غایب بودند، بدون مشکل در آخرین تمرین رئال پیش از دربی مادرید شرکت کردند. کاسیاس، ناواس و پاچکو نیز زیر نظر ویلیام وچی، مربی دروازه بان‌های رئال تمرین کردند.
مدير بارسا: انريکه بهترين خريد فصل ماست
جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر بارسلونا اظهار داشت: «لوئیز انریکه مهمترین خرید فصل بارسلوناست. او اولین خرید در نونوارسازی بارسلونا بود. از او به عنوان بازیکن و مربی در تیم رزروهای بارسلونا شناخت پیدا کرده بودیم. انریکه به ما هیجان، قدرت رهبری، فداکاری و سختکوشی را اضافه می‌کند.»