kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* اگرچه آقای رئیس‌جمهور به صراحت اعلام رضایت نسبت به حذف دفاع موشکی کشور نمی‌کند ولی اصرار ایشان به مذاکره مجدد با آمریکایی‌ها در جهت خواست بیگانگان بوده و کمک به آنهاست.
8857---0992
* صف‌های طولانی مرغ در واقع ثمره همان گشایش اقتصادی برجامی بود که رئیس‌جمهور وعده آن را داده بود!
1298---0912
* برجام بدفرجام از ابتدا مرده به دنیا آمد و قابل احیا نیست. برخی بی‌جهت برای آن دست و پا می‌زنند. شیطان بزرگ و اروپایی‌ها اسیر صهیونیست‌ها هستند و تلاش می‌کنند تا دوباره پس از 7 سال در روزهای پایانی عمر دولت تدبیر، با در باغ سبز نشان دادن، مجددا به مذاکره برگردند و کلاه دیگری بر سر تیم دولت تدبیر بگذارند! دولت هم که ناتوان از مدیریت اقتصادی جامعه بوده، ناتوانی خود را به تحریم‌ها گره زده است!
کریمی
* وقتی دیگر صدای جیغ بنفش صهیونیست‌ها در آستانه مذاکره وین شنیده نمی‌شود باید به دام جدید شیطان بزرگ و اروپای بدعهد شک کرد!
مداین- تبریز
* چرا با علم به شروع گسترش کرونای انگلیسی پروازهای خارجی و سفرهای نوروزی را منع نکردند فقط به محافل و مجالس مذهبی می‌توانند فشار بیاورند؟
0312---0939
* سیاست دولت و ستاد کرونا نقد جدی دارد. در آستانه انتخابات و ماه مبارک رمضان به خاطر بی‌تدبیری‌ها در موضوع سفرهای نوروزی و... کشور را با بحران و رکود مواجه و مبتلایان را به 18 هزار نفر و فوتی‌ها را سه برابر کردند. آنها باید پاسخگو باشند.
8853---0912
* خباثت روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی به جایی رسیده که چشمان خود را روی اخلاق خودمحور و رفتار دیکتاتورمآبانه مسئولی که برای نظرات کارشناسی کارشناسان بهداشت ارزش قائل نیست بسته و در کمال تعجب وزیر پرتلاش و دلسوز بهداشت و درمان را مقصر و مسبب شیوع اخیر ویروس کرونا اعلام می‌کنند. بنویسید نظر و قضاوت ما مردم چیز دیگری است.
3107---0902
* علی‌رغم ممنوعیت ورود و خرید واکسن انگلیسی به خاطر عوارض امتحان شده آن که منجر به لخته شدن خون و... می‌گردد متاسفانه دولت اقدام به خرید واکسن انگلیسی از کره می‌نماید تا بدینوسیله بخشی از میلیاردها دلار بلوکه شده کشورمان را به این امر اختصاص دهند و رضایت پیر استعمار را هم به خود جلب نماید. ابتدا باید اعضای دولت و سلبریتی‌ها اقدام به استفاده از این واکسن‌ها نمایند و پس از آن نیز اگر احدی از مردم پس از استفاده دچار عارضه‌ای شوند باید دولت پاسخگو باشد. اگر یک‌صدم این هزینه‌ها را در اختیار دانشمندان کشورمان قرار می‌دادند الان واکسن ایرانی به وفور در بازار موجود بود.
4190---0917 و 0058---0919 و 6158---0936
* رهبری خرید واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی را ممنوع اعلام کرده‌اند ولی دولت اقدام به وارد کردن واکسن انگلیسی آسترازنکا از طریق کشور کره جنوبی کرده است. چگونه است که بعضی‌ها مدعی هستند رئیس‌جمهوری در کشور اختیار ندارد!
3104---0912
* لابد از فردا این کار شروع می‌شود که بروند سراغ چند تا کاسب جزء که چرا مغازه‌ات را نبستی؟ اما آن مسئولی که عامل صف چندصدنفری مرغ و روغن است و مرزهای خارجی به ویژه ترکیه، انگلیس و... را باز گذاشته‌ مورد بازخواست قرار نمی‌گیرد.
2842---0910 و 0143---0912
* کسانی که مخالف آمدن نیروهای رزمنده و جهادی به عنوان نامزد ریاست جمهوری هستند حتما توانمندی آنها را طی 42 سال گذشته با چشم خود دیده‌اند که ناممکن‌ها را ممکن کردند که آخرین نمونه آن عبور بنزین و فرآورده‌های نفتی با 5 کشتی از بین دو اقیانوس، ‌پنج دریا و سه قاره و از کنار نیروی دریایی شیطان بزرگ و فروش آن به ونزوئلا بود و هیچ خطری هم آنها را تهدید نکرد. اما دولت مدعی کاربلدی نشان داد از توزیع مرغ هم عاجز است!
عسگری
* جای تاسف دارد که مشاهده می‌کنیم آقای رئیس‌جمهور در راس دولت در مورد تاثیر زیانبار فضای مجازی روی اخلاق و عفت جوانان دختر و پسر این کشور هیچ ناراحت و نگران نیست.
3453---0992
* سخنگوی دولت گفته است اگر می‌گوییم کالایی گران نمی‌شود ولی بعد گران می‌شود نشانه صداقت ما است!! واقعا باید خون گریه کرد که گرفتار چه دولت و دولتمردان شگفت‌انگیزی شده‌ایم!
0049---0911
* بنده اگر جای بعضی از افراد مثل جهانگیری و آخوندی بودم به دلیل خرابکاری‌های دولت خجالت می‌کشیدم سر بلند کنم و برای همیشه لب فرو می‌بستم. واقعا خیلی عجیب است که هم‌ سفره مردم را کوچک و کوچک‌تر بکنند و هم بر سر ملت منت هم بگذارند و طلبکار باشند.
8196---0915
* برای پایان یافتن دولتی که با تبلیغات دروغ و تزریق یأس و ناامیدی در مردم به وجود آمد لحظه‌شماری می‌کنم.
5072---0918
* شنیدیم آقای ظریف گفته کل داستان سریال گاندو که براساس واقعیت ساخته شده بود دروغ است. در جواب به ایشان از قول بنده به عنوان یک شهروند کرجی بنویسید
آینه چون نقش تو بنمود راست
خودشکن آینه‌شکستن خطاست.
صادق‌پور از کرج
* جناب الکاظمی نخست‌وزیر محترم عراق! تکیه به ظالم یعنی شیطان بزرگ شرعا حرام است و تجربه هم ثابت کرده که آمریکا به همپیمانان خود از پشت خنجر می‌زند. قصه پرغصه مرسی و قذافی (مصر و لیبی) که به دامن شیطان بزرگ پناه بردند شاهد زنده این واقعیت است. اما بشاراسد که به شیطان پشت کرد قهرمان جهان عرب شد.
3561---0253
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود به مسئله گرانی مسکن ورود کند و وزیر وقت را که باعث افزایش 628 درصدی قیمت مسکن شد مورد پیگرد قانونی قرار دهد.
دهباشی
* به وجود آقای رئیسی در ریاست محترم قوه قضائیه به دلیل دلسوزی برای کشور و گره‌گشایی از مشکلات مردم افتخار می‌کنم و در همه حال دعاگوی ایشان هستم.
9473---0990
* حذف دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی بدون پشتوانه اجتماعی و تجهیز زیرساخت‌های جایگزین، باعث سرگردانی بسیاری از مردم شده است. متأسفانه بسیاری از بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و مطب پزشکان بدون دفترچه بیمه، بیماران را نمی‌پذیرند و بیماران مجبورند هزینه‌ها را به صورت آزاد پرداخت کنند. مسئولین وزارت بهداشت تدبیری نمایند تا مشکلات مردم کاهش یابد نه اینکه بر مشکلاتشان افزوده شود.
قاری و حیدری و احمدی و...
* زیرگذر فرعی به اصلی شهرک قدس و خشک به جاده اصلی بیرجند به قاین که مسیر پرترددی است، چرا نیمه‌کاره رها شده است و کسی هم پاسخگو نیست؟ از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
5255---0915