kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

یک نفر از کشته‌شدگان سانحه هوایی کم شد!

معاون مدیریت بحران وزیر راه در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی مربوط به تعداد کشته‌شدگان سانحه هوایی روز یکشنبه، از اشتباه در تعداد قربانیان این حادثه خبر داد.


احمد مجیدی دیروز در گفت‌وگو با ایسنا، در توجیه این اشتباه گفت: هواپیمای آنتونف که روز یکشنبه دچار سانحه شده بود 48 سرنشین داشت و تعداد کشته‌های آن 39 نفر تصور شده بود اما در بررسی‌ها مشخص شد که این تعداد اشتباه می‌باشد.
وی افزود: یکی از مصدومان به خواست خود از بیمارستان جابه‌جا و به اشتباه آمار وی به جمع کشته‌شدگان اضافه شده بود.وی افزود: بنابراین مشخص شد تعداد کل کشته‌شدگان هواپیمای یاد شده 38 نفر است نه 39 نفر.
بنابراین گزارش، دیروز جمعی از بستگان و شهروندان تهرانی با حضور در محل حادثه با قرار دادن گل در محل سقوط هواپیما و کشته‌شدگان نسبت به آنها ادای احترام کردند.
شناسایی هویت 12 قربانی با DNA
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از شناسایی هویت 12 نفر از 38 قربانی حادثه سقوط هواپیما خبر داد و گفت: 10 نفر از این افراد مرد و دو نفر دیگر نیز زن هستند.
دکتر بشیر نازپرور در گفت‌وگو با مهر افزود: تلاش برای شناسایی بقیه قربانیان این حادثه ادامه دارد.
طرح ادغام دو فرودگاه مهرآباد و امام(ره)
احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران دیروز در جلسه علنی شورا خواستار قرار گرفتن طرح انتقال فرودگاه مهر‌آباد به فرودگاه امام خمینی(ره) در دستور کار کمیسیون‌های سلامت و شهرسازی شد.
وی افزود: بر اساس قواعد بین‌المللی فرودگاه در خارج از شهرها مستقر هستند و این در حالی است که فرودگاه مهرآباد در 70 سال گذشته در خارج از شهر بوده، اما هم‌اینک با توسعه جمعیت و گسترش شهر تهران این فرودگاه در مرکز شهر قرار گرفته است.