kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
سفیر فلسطین در ایران:

نابودی اسرائیل آغاز شده است

سفیر فلسطین در تهران با بیان اینکه نابودی اسرائیل آغاز شده، تاکید کرد همکاری خوبی بین ایران، عراق، سوریه و حزب‌الله در فلسطین وجود دارد.


صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران دیروز (سه‌شنبه)‌ در نشست انجمن‌های دوستی ایران و سایر کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی مردم‌نهاد در حمایت از مردم غزه با عنوان هفته مهربانی با غزه که در فرهنگسرای حضرت امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، رابطه بین فلسطین و جمهوری اسلامی ایران را بسیار عمیق خواند.
وی تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند پرچم‌های ایرانی از خراسان به قدس شریف صادر خواهد شد و این امر به زودی محقق می‌شود.
زواوی خاطرنشان کرد: هیچ وقت بین شیعه و سنی اختلافی وجود ندارد و هدف ما یکی است، ولی کشورهای غربی و آمریکا تلاش می‌کنند تا از تعارضات داخلی ملت‌های مسلمان سوءاستفاده کنند.
سفیر فلسطین در تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید بر اتحاد جوامع اسلامی زیر پرچم اسلام و قرآن و کنار گذاشتن اختلافات، اظهار داشت: کشورهای غربی و آمریکا برای تجزیه 20 کشور اسلامی تلاش می‌کنند که تلاش برای تجزیه عراق و سوریه در این زمینه مشهود است.
زواوی در پایان عنوان کرد: الحمدلله رابطه خوبی بین حزب‌الله، سوریه، ایران، عراق و کل کشورهای اسلامی در راستای آزادی فلسطین وجود دارد.
 گفتنی است انجمن‌های دوستی ایران با دیگر کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی مردم نهاد با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر رفع کامل محاصره غزه و بازگشایی گذرگاه رفح، خواستار اعمال تحریم‌های جدی علیه رژیم صهیونیستی شدند.