kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در هفته دولت

خبرهای خوشی از افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در هفته دولت برای متقاضیان داریم.


محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت از افتتاح پروژه‌های مسکن مهر خبرهای خوشی داریم، تصریح کرد: میزان پرداختی که باید به وزارت نیرو داشته باشیم را انجام داده‌ایم و به کسانی که واحدهایشان کامل شده و حق انشعاب آب و برقشان را پرداخت کرده‌اند با اخذ تعهد محضری از متقاضیان، برنامه‌ریزی شده که با مراجعه به وزارت نیرو به صورت شخصی حق انشعاب واحدهایشان را بگیرند.
وی در ادامه تاکید کرد: تمام سهمی که از پول انشعابات داشته‌ایم به وزارت‌خانه‌ها پرداخت کرده‌ایم و بیش از 100 هزار واحد آماده تحویل هستند که هنوز انشعابات برق، آب و گاز آن‌ها تکمیل نشده است.
نریمان درباره واحدهای مسکن مهر اظهار کرد: اکثریت کسانی که در مسکن مهر هستند و اعتبار آورده خود را تامین کرده‌اند واحدهای آن آماده تحویل است.
وی که در نمایشگاه سرمایه‌گذاری شهرهای جدید با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد و با اشاره به عقد 28 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه در نمایشگاه گفت: ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید بالاست و امیدواریم با کمک دولت برای روان‌سازی حضور سرمایه‌گذاران به اهداف خود در شهرهای جدید برسیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مورد مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر و کلاهبرداری برخی از این تعاونی‌ها خاطرنشان کرد: این تعاونی‌ها از سوی اعضا تشکیل شده و مسئول آن هم خود آنها هستند. بنابراین ما نمی‌توانیم به‌جای پول‌هایی که از بین رفته، سرمایه‌ای را به تعاونی‌ها بدهیم.
نریمان افزود: فقط به دلیل فشارهایی که از سوی اعضا به مدیران شهرهای جدید وارد آمده، برخی از مدیران وارد این موضوع شده‌اند، اما نمی‌توانند پول‌های از دست رفته را جایگزین کنند. شهرهای جدید مسئولیت تفاهم‌‌نامه‌های سه جانبه را برعهده دارند که در این خصوص هم اقداماتی انجام شده است.