kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹

اخبار کوتاه از فوتبال


احضار صادقیان به کمیته انضباطی پرسپولیس
با توجه به عملکرد اخلاقی پیام صادقیان در بازی برابر فولاد خوزستان، کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به این موضوع تشکیل جلسه خواهد داد. پیام صادقیان در دیدار برابر فولاد پس از اعتراض به داور با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

قطع شدن برق و‌نامه سازمان لیگ به پیکان
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در‌نامه‌ای از باشگاه پیکان در مورد قطع ورزشگاه دستگردی توضیح خواست.در‌نامه غلامرضا بهروان آمده است: بدنبال قطع برق ورزشگاه شهید دستگردی در جریان دیدار این تیم‌های پیکان و سایپا که باعث ایجاد وقفه در انجام این دیدار شد، علت این اتفاق را کتبا به این کمیته اعلام کنید.

احتمال حضور حقیقی در ایتالیا
علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل که به صورت قرضی در تیم اسپورت کوویلیای پرتغال بازی می‌کند، مورد توجه تیم ساسولو ایتالیا قرار گرفته است. ساسولو که در هفته‌های پایانی فصل گذشته توانست از سقوط به دسته پایین‌تر نجات یابد، با مشکل دروازه‌بانی روبه‌رو است. به نوشته پایگاه اینترنتی Tutto Mercato Web، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است. علاوه بر حقیقی، مسئولان باشگاه ساسولو در حال مذاکره با میشائیل آگازی دروازه‌بان ذخیره تیم میلان نیز هستند. در صورتی که حقیقی به تیم ساسولو ملحق شود، این دروازه‌بان پس از رحمان رضایی و علی سامره، سومین ایرانی سری A خواهد بود. ساسولو در هفته اول لیگ ایتالیا باید برابر کالیاری در خانه به میدان برود.

کم شدن رقم قرارداد مربیان و بازیکنان استقلال
نظری معاون ورزشی استقلال در خصوص اینکه قرار است، قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال برای رسیدن به سقف مقداری کم شود،گفت: بله قرار است این اتفاق بیفتد. از فردا با تک تک بازیکنان جلسه خواهیم گذاشت و هر کدام از آنها قرار است با تشخیص خود مبلغی از قراردادشان را کم کنند. کادر فنی هم همین طور. من فکر می‌کنم استقلالی‌ها با این کار نشان خواهند داد که چقدر تیم خود را دوست دارند. معاون ورزشی استقلال در خصوص اینکه آیا قلعه نویی هم قرارداد خود را کم خواهد کرد، عنوان داشت: بله خود آقای قلعه نویی اولین نفری است که چنین کاری را انجام می‌دهد.

دایی: پس از گل دوم شکست را پذیرفتیم
علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان که با شکست دو بر صفر سرخپوشان تهرانی همراه شد، اظهار کرد: ‌امروز یکی از بدترین روزهای پرسپولیس را دیدم. ما فقط 15 الی 20 دقیقه پایاپای تیم فولاد بودیم.‌در دقایق پایانی نیمه اول فولاد بهتر از ما ظاهر شد و به گل هم رسید. با شروع نیمه دوم با هدف جبران گل خورده، بازی را آغاز کردیم اما زمانی که فولادی‌ها به گل دوم رسیدند، تمرکز تیم ما بهم خورد و همان لحظه پی بردم که شکست را باید پذیرفت. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیام صادقیان گفت: حرکت پیام صادقیان را چه قبل از اخراج و چه بعد از اخراج تایید نمی‌کنم و می‌توانم بگویم اثر منفی روی تیم گذاشت و مطمئنا با او برخورد خواهیم کردم.

ابراز تاسف مسی از کشته شدن کودکان در نوار غزه
ستاره آرژانتینی بارسلونا از کشته شدن کودکان در نوار غزه ابراز ناراحتی کرد و خواستار توقف جنگ و مراقبت از کودکان این منطقه شد.رژیم صهیونیستی حدود یک ماه پیش حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرد که در نتیجه آن تعداد زیادی از مردم بی‌گناه فلسطین از جمله کودکان کشته و آواره شدند.لیونل مسی که سفیر حسن نیت سازمان ملل برای کودکان محسوب می‌شود، حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه را محکوم کرد. ستاره بارسلونا در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: وقتی تصاویر کودکان فلسطینی را هر روز می‌دیدم خیلی ناراحت می‌شدم.لیونل مسی در صفحه شخصی خود به دو زبان عربی و انگلیسی نوشت: به عنوان پدر و سفیر حسن نیت سازمان ملل از کشته شدن کودکان در نواز غزه به شدت ناراحت شدم. این جنگ باعث شده است کودکان زیادی کشته شوند و هزاران کودک دیگر نیز زخمی و آواره شوند. بچه‌ها مسئول این جنگ نیستند و آنها دارند بیشترین تاوان را می‌دهند. این چرخه بی‌معنی خشونت باید هر چه سریع‌ترمتوقف شود. باید به نتیجه این جنگ نگاه کنیم و ببینیم که کشته شدن کودکان چه فایده‌ای دارد. کودکان باید محافظت شوند. برخی رسانه‌ها در روزهای گذشته از کمک لیونل مسی به رژیم صهیونیستی خبر داده بودند؛ خبری که به هیچ وجه از سوی این بازیکن تایید نشد.