kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
رویدادهای خارجی

کشتار در غزه؛ عیش و نوش در لندن!

این روزها سکوت کشورهای عربی در قبال جنایات آشکار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، به یکی از آزاردهنده‌ترین موضوعات روز خاورمیانه تبدیل شده است.


برخی معتقدند اعراب آنقدر در مشکلات داخلی خود گرفتار شده‌اند که دیگر مسئله فلسطین را از اولویت‌های اصلی خود خارج کرده‌اند.
اما روزنامه انگلیسی دیلی‌میل به تازگی در گزارشی اعلام کرد: خیابان‌های انگلیس به ویژه لندن طی روزهای اخیر به جولانگاه خودروهای گران‌قیمت تبدیل شده تا جایی که شهروندان انگلیسی از نبود جای پارک برای خودروهای خود شکایت می‌کنند.
در ادامه این گزارش آمده است: زنان و مردان ثروتمند عرب با یک هدف به انگلیس سفر می‌کنند که در واقع «خرج کردن پولهای مفت و هنگفت» برای خریدن آخرین تجهیزات و وسایل روز دنیا است.
شرکت بین‌المللی «World Play» نیز به تازگی در گزارشی اعلام کرده ثروتمندان عرب در سال 2013 میلیونها دلار در کشورهای اروپایی خرج کرده‌اند که این میزان امسال 25 درصد افزایش دارد!
روزنامه دیلی‌میل در ادامه گزارش خود آورده است که بیشتر خودروهای میلیاردرهای عرب سفارشی است به سلیقه صاحبانشان طراحی شده‌اند.
«رنج روور» و «بی‌ام‌دبلیو» دو خودروی بسیار مورد توجه اعراب است که بیشتر خریداران آن از کشورهای عربستان سعودی، امارات و قطر هستند.
این گزارش می‌افزاید: به تازگی نیز یک ثروتمند عرب که ملیت وی اعلام نشده یک دستگاه خودروی «رنج روور» خریده که در ساخت آن مقادیر زیادی طلا به ارزش 150 هزار پوند به کار رفته است.
در اینجا می‌توان نگاهی به برخی خودروهای اعراب در خیابان‌های لندن انداخت که به نظر می‌رسد درون آنها هیچ آثاری از جنگ غزه نیست.