kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای رئیس‌جمهور! هفته قبل در هیئت دولت با صدای رسا اعلام کردید که نگاهتان به بیرون نیست! پس چه شد که ناگهان پیام صلح برای بدترین دشمن نظام و مردم یعنی شیطان بزرگ و جنایتکار فرستادید؟! طوری که همه رسانه‌های معاند آن را به عنوان ضعف قدرت ایران تلقی و حلوا حلوا کردند! این بود معنای‌ تدبیر؟
نیکنام - قم
* آقای رئیس‌جمهور در 6 ماه باقی‌ مانده از عمر دوره ریاست‌جمهوری خود با مردم صلح کنند و نسبت به ملت مهربان باشند. چرا ایشان به جای صلح با مردم ایران بر صلح با دشمن این قدر پافشاری می‌کند؟
4249---0936
* اسلام بعضی از مسئولین چه اسلامی است که خیلی راحت با ظالمان و جنایتکاران کنار می‌آید و هر نوع تحریفی در آن صورت می‌گیرد؟!
4190---0917
* آقای روحانی! زمانی که یانکی‌ها در اوج قدرت بودند امام راحل(ره) فرمودند: ما رابطه با آمریکا را می‌خواهیم چکار؟! حالا که در سراشیبی سقوط قرار گرفته، رابطه با او با اصول ابتدایی عقلانیت مغایر است. چرا قیاس مع‌الفارق کرده و مکرر صلح امام‌حسن(ع) در اثر پیوستن سرداران آن حضرت به دشمن را پیش می‌کشید؟
2274---0921
* در طول جنگ تحمیلی تعدادی از مسئولان ترسو که ادامه مقاومت در مقابل دشمن بعثی را عقلانی نمی‌دانستند محفلی تحت عنوان مجمع عقلا تشکیل داده بودند و منظورشان از عقلانیت کنار گذاشتن مقاومت بود. امروز هم در مقابل آمریکا نسخه صلح و سازش یعنی تسلیم شدن را می‌نویسند.
2977---0933
* اقدام رئیس‌جمهور در دادن پالس مذاکره بعد از افتضاح برجام و در وقتی که ترامپ جنایتکار تروریست به این پالس نیاز دارد، اقدام علیه امنیت ملی بود یا اظهارات منتقدان او.
6807---0913
* چرا رئیس اجرایی کشور امام زمان(عج) بار دیگر زمزمه مذاکره با دشمن شماره یک ملت و جهان اسلام را آغاز کرده است و دل خانواده شهدا و امت حزب‌ا... را به درد می‌آورد؟ آقای رئیس‌جمهور! والله مذاکره با قاتلان حاج‌قاسم عزیز و ابومهدی المهندس برای شما آب و نان نمی‌شود؟! لطفا از این سخنان گوش‌خراش دست بردارید کافی است دیگر.
9470---0911
* نامه 1000 استاد دانشگاه به آقای رئیس‌جمهور و نشان دادن راه از چاه به ایشان حکم نسخه درمان بیمار را دارد دولت باید پای کار بیاید و به این نسخه عمل کند.
0049---0911
*‌ وقتی یکی از دولتی‌ها صحبت از صلح و سازش با دشمنان می‌کند روزنامه‌های اصلاح‌طلب با آب و تاب و یا تیتر درشت موضوع را پوشش می‌دهند ولی یک‌بار نشده از ایستادگی ایثارگرانه این ملت ستایش بکنند. روی این کار غیر از دریوزگی برای اجنبی چه نامی می‌توان گذاشت؟
6043-----0916
* تنها راه سریع برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کشور این است که مسئولین تشکیل جلسه داده و تصمیم بگیرند در صورت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک در بیرون از منزل توسط مردم انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 برگزار نخواهد شد و آقای روحانی به ریاست جمهوری خود ادامه خواهد داد. شاید سخن بنده شوخی تلقی شود ولی اگر به این پیشنهاد عمل بشود قطعا ویروس کرونا در کشور خیلی زود ریشه‌کن خواهد شد.
8688-----0938
* آقای رئیس جمهور به جای اینکه پاسخگوی ناکارآمدی و ناتوانی خود و دولتش در اداره کشور باشد صلح امام‌حسن(ع) را بهانه برای فرار به جلو قرار داده‌اند. ایشان بالا بروند پایین بیایند باید برای فرصت‌هایی که سوزانده‌اند حساب پس بدهند.
2770-----0912
*‌ در موردکشت پنبه تراریخته که اجازه آن داده شده است، ما به چه صورتی می‌توانیم صدایمان را به مسئولین برسانیم که ما محصول تراریخته نمی‌خواهیم. چه کسی باید جلوی این کار را بگیرد؟ وقتی مجوز محصولات تراریخته داده نشده چرا پنبه تراریخته باید کشت شود که حتی در خبر سیما هم پخش شود؟
تحویلداری
* گرانی‌های افسارگسیخته از همه بیشتر بازنشستگان را که حقوق زیر خط فقر دارند آزار می‌دهد. قیمت مرغ که فروردین‌ماه به 8 هزار تومان کاهش یافته بود امروز به بیش از سه برابر رسیده و از مرز 26 هزار تومان گذشته است. ماهی قزل‌آلای 25 هزار تومانی به 45 هزار تومان رسیده و گوشت قرمز و حبوبات و... نیز به همان نسبت افزایش داشته‌اند... البته نجومی‌بگیران بعید است احساس این قشر را لمس کنند.
6949----0936 و 2256----0935
* اگر دولتمردان مردم را توصیه به صبر و بردباری می‌کنند باید خود نیز عامل به این توصیه باشند. نمی‌شود فردی نجومی‌بگیر به کسی که درآمدی ندارد یا با حداقل‌ها زندگی می‌کند و بعضا با دست خالی شب راهی خانه می‌شود فقط توصیه به صبر کند و برای نزدن ماسک او جریمه تعیین کند؟! اگر صداقت دارد باید در جمع مردم حضور یابد و به درد دل آنها گوش کند.
7345----0912
*  مردم دیگر از کلمه تدبیر حالشان خراب می‌شود، حالا اسم شبکه بهداشت شیلات گرمسار را به نام تدبیر تغییر داده‌اند! نان به نرخ روز خوردن هم قواعدی دارد. این جماعت جز عوض کردن نام چند خیابان و موسسه هنر دیگری نداشتند!
وحیدی
* رئیس جمهور اظهار می‌دارد برای تمام روستاها آب و برق و گاز برده‌ایم. اما نمی‌گوید دهیاری یک میلیون و پانصد هزار تومان عوارض می‌گیرد برای روستایی که نه کوچه‌ها و خیابان‌هایش آسفالت‌ است و نه کارگر شهرداری برای جمع‌آوری زباله‌ها دارد؟! دو میلیون برای انشعاب آب، هشتصد هزار تومان برای انشعاب برق و دویست و اندی هم برای انشعاب گاز می‌گیرد؟! فاصله روستای ما تا مرکز استان (خراسان رضوی) تنها 2 کیلومتر است!
اخلاقی- مشهد
* حقوق من کارگر از 3 میلیون تومان به 4 میلیون تومان افزایش پیدا کرده ولی ده درصد آن بابت مالیات کم می‌شود. وقتی خط فقر در کشور ده میلیون تومان تعیین و اعلام شده چرا سقف حقوق معاف از مالیات را افزایش نمی‌دهند؟
خدادادی
* چندین روز است که پیگیر رفع قطع تلفن ثابت خود هستم ولی اقدامی صورت نمی‌گیرد. جالب این است که دولت از یک طرف تلفن‌های ثابت مشترکین را با یک بهانه کوچک قطع می‌کند از طرف دیگر تبلیغات راه انداخته که مردم در خانه بمانند و بیرون نیایند.
بیگ‌زاده
*‌ پلیس‌راه به بارگیری‌های غیر مجاز اتوبوس‌های مازندران استان شمالی کشور به مقصد تهران نظارت ندارد بعضی از رانندگان اتوبوس‌های برون شهری تخلفات زیادی مرتکب می‌شوند و خود را طلبکار نیز می‌دانند!
0701---0935
* برای بنده دو دوره قبض برق نیامده بود که از اداره برق پیگیری کردم و گفتند چون مصرف شما کم بوده است بستانکار هستید و برایتان قبض صادر نمی‌شود. خواستم بگویم طرح رایگان شدن مصرف برق مشترکان کم مصرف اگرچه به ظاهر طرح خوبی نشان می‌دهد اما بالاخره متضمن ضرر و زیان برای اداره برق می‌باشد و این درست نیست که مشترکی برق مصرف کند اما پولش را ندهد حالا چه مصرف کم و چه زیاد، می‌توانند در مبلغ مقداری تخفیف قائل شوند.
زرگر
* مناطق و محله‌هایی چون نوغان آبکوه، طرق، عنصری و اطراف حرم مطهر در شهر مقدس مشهد در بافت قدیمی شهر واقع شده‌اند به همین دلیل ارائه خدمات امدادی در این محله‌ها مشکل می‌باشد. از طرف دیگر شهرداری پروانه ساخت هتل‌آپارتمان‌های چندین طبقه در همین محله‌ها را صادر کرده و بر حجم مشکلات افزوده است. چرا؟
7453---0939