kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای واعظی رئیس دفتر آقای رئیس‌جمهور در جواب کسانی که نسبت به عدم حضور آقای روحانی در مراسم شروع سال تحصیلی مدارس یا عدم حضور در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرده بودند گفته اگر آقای رئیس‌جمهور مبتلا به ویروس کرونا بشود مدت 14 روز باید استراحت کنند و در این مدت امور کشور مختل می‌شود. اگر الان هم با وجود سلامتی ایشان باز هم امور مربوط به مسئولیت ایشان مختل باشد چه؟
دکتر طوسی‌زاده
* برادران حضرت یوسف فکر می‌کردند که او را در واقع فروختند ولی در حقیقت خود را به شیطان فروخته بودند و عاقبت خوار و ذلیل شدند و پس از چندی سرافکنده در برابر او حاضر شدند! افراد و احزابی که نتیجه کارشان فروختن کشور و ملت به اجنبی است فقط خود را خوار و ذلیل می‌کنند.
2977---0933
* دولت وعده توزیع تخم‌مرغ ارزان‌قیمت از امروز (شنبه 5 مهرماه) داده بود ولی در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد و قیمت آن بالاتر هم رفت. یا این که وعده داده بودند با برداشت حبوبات و عرضه آن به بازار در شروع فصل پاییز قیمت‌ها شکسته می‌شود ولی بالاتر رفته است! چرا وعده‌های مسئولین همه دروغ از آب درمی‌آید؟
داوودی
* در روزنامه تاریخ 20 خرداد شما تیتر زده‌اید: تلاش رسانه‌های معاند برای جلوگیری از اجرای سیاست‌های جمعیتی ایران. متاسفانه سیاست‌های دولت‌های ما و سیاست بانکی و ... ما هم از ازدواج، تولد که لازمه‌اش اشتغال جوانان است جلوگیری می‌کنند.
9293---021
* برای تکثیر نسل باید امتیازات بیشتر از آن کسانی باشد که فرزند بیشتری دارند و کسی که نمی‌‌خواهد با تکثیر نسل به بقای ملت و کشور کمک کند باید از امکانات کشور هم کمتر بهره ببرد نه بیشتر!
9462---0912
* هر روز یکی از مسئولین در مورد برجام اظهارنظر می‌کند! خطاب به دولت و دولتمردان بنویسید شما را به حق هرچه اعتقاد دارید و می‌پرستید از این برجام لعنتی و پرضرر دست بردارید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.
0049---0911
* نمایندگان مجلس برای فهم مشکلات کشور و پیدا کردن راه‌حل آن‌ها باید با هسته‌‌هایی از صنوف مختلف تشکیل جلسه داده و با اطلاعات میدانی این افراد در خصوص طرح‌ها و لوایح اظهارنظر کارشناسانه‌تری داشته باشند.
8495---0911
* دولت مانند سال‌های شروع جنگ تحمیلی از طریق سهمیه‌بندی ارزاق و مایحتاج زندگی جلوی اخلال در تامین نیازهای ضروری زندگی اقشار کم‌درآمد جامعه را بگیرد.
7251---0915
* دولت برای کمک به اقشار کارمند و کارگر و در جهت تنظیم بازار خودرو، افرادی را که فاقد خودرو و نیازمند به آن هستند شناسایی و به صورت اقساط مناسب حقوق‌شان یک دستگاه خودرو به آن‌ها واگذار نماید.
0685---0916
* آقای صوفی وزیر دولت اصلاحات می‌گوید آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در دولت هیچ‌کاره است و فقط وردست رئیس‌جمهور است و وزرا به سخنانش توجهی نمی‌کنند. با این اوصاف چرا بیش از 7 سال است باقی مانده است و کنار نمی‌کشد؟!
6043---0916
* هر روز خبرهای ناگواری از کشته شدن سیاهپوستان و چند روز قبل کشته شدن زن پرستار سیاهپوست توسط پلیس خبیث آمریکا به گوش می‌رسد ولی رسانه ملی چندان این اخبار را رسانه‌ای نمی‌کند و به تحلیل آن نمی‌پردازد. اگر یک زن پرستار توسط پلیس ما کشته می‌شد چه غوغایی به پا می‌شد که دنیا متوجه می‌شد.
3107----0902
* کاری که امارات و بحرین کردند و با رژیم جعلی پیوند مخفی خود را آشکار کردند کاری است که اسلافشان در عهد رسول‌الله با اتحاد با یهودیان در جنگ احزاب علیه‌ اسلام کردند!
3107----0902
* مسئولین دیوان عدالت اداری مشخص کنند اگر چند هزار نفر کارمند نسبت به یک بخشنامه دولت شاکی باشند صرف یک شکایت برای بررسی و احقاق حق کافی است یا همه کارمندان شاکی باید شکایت خود را در دیوان به ثبت برسانند؟
0692----0910
* از امور مشترکین توزیع برق تبریز تقاضا داریم مانند شرکت آب و فاضلاب با شرکت همراه اول از طریق ارسال پیامک نسبت به اعلام وصول واریزی مشترکین خود اقدام نماید.
3087----0914
* از عزیزان پلیس راهنمایی و رانندگی خواهش می‌کنیم با نصب تابلوهای توقف ممنوع و برخورد حضوری اجازه ندهند در خیابان‌های دو طرفه کم عرض با خطوط ممتد که سبقت گرفتن ممنوع است، خودروها در مجاورت اتومبیل‌های پارک شده کنار خیابان، پارک کنند،‌ چرا که امکان تصادف را بالا می‌برد.
1613----021
* با تشکر از مسئولین و مدیران شوراهای حل اختلاف کشور که در خصوص پاداش‌های اعضای شوراهای حل اختلاف اقدام مثبتی داشته‌اند،‌ ولی متاسفانه دریافتی اعضای یک شعبه اختلاف فاحشی دارد. در حالی که در یک شعبه همه به طور یکسان مشارکت دارند.
8495-----0911