kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
ادامه واکنش‌ها به تصویر منتشر شده از مهدی کروبی در مهمانی اصلاح‌طلبان

شکنجه‌گاه مخوف رژیم لو رفت!

کاربران فضای مجازی همچنان به تصویر منتشر شده از مهدی کروبی در مهمانی منزل قدرت‌الله علیخانی واکنش‌های معناداری نشان می‌دهند.



سرویس سیاسی ـ

واکنش‌های قابل تأمل و کنایه‌آلود کاربران فضای مجازی نسبت به تصویر منتشر شده از مهدی کروبی در مهمانی منزل قدرت‌الله علیخانی همچنان ادامه دارد.
برخی واکنش‌ها از این قرار است؛
«جای ج، سورس هم خالی!»
«نمیشه ما هم بریم حصر!!!!»
«اشتباها نظر منفی دادم. به نظر بنده هم حصر اینها لطف نظام است در حقشان وگرنه اعدام ثمره بی‌قانونی‌های این مدعیان دروغگوست...»
«شکنجه‌گاه مخوف رژیم لو رفت!»
«ان‌شاءالله همچین حصری قسمت منم بشه»
«شیخ‌الفتنه!!»
«شماها جواب خدا را چگونه می‌دهید؟»
گفتنی است، در جریان فتنه 88 نتانیاهو به‌صراحت گفته بود اصلاح‌طلبان اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند و شیمون پرز اعلام کرد اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی می‌جنگند و شعار نه غزه نه لبنان را سایت وزارت خارجه اسرائیل به فتنه‌گران دیکته کرده بود. سران فتنه و برخی وابستگان آنها پس از شکست در فتنه نیابتی 88 خواستار تحریم‌های شدید آمریکا علیه ایران شدند و وطن‌فروشی خود را ثابت کردند. تحریم‌ سال‌های اخیر ناشی از گرای خائنانه‌ بانیان فتنه 88 به آمریکایی‌ها با تعبیر «ضرورت اعمال تحریم‌های فلج‌کننده» است.
خیانت‌های سران فتنه سبز و افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی در فتنه سال 88 هم‌پوشانی روشنی با نقشه مشترک آمریکا و اسرائیل و انگلیس داشت. منافقین مدعی خط امام تا آن روز، پرده برانداختند و پشتوانه عناصر مزدوری شدند که به تصویر امام رحمهًْ‌الله علیه بی‌حرمتی کرده، علیه ارکان قانون اساسی فحاشی کردند، روی نام جمهوری اسلامی خط کشیدند و به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) اهانت کردند. فتنه‌گران از مردم تودهنی خوردند و بساط خیانت آنها توسط خود مردم در هم پیچیده شد.
لازم به ذکر است، جرج سوروس یک سرمایه‌دار یهودی صهیونیست است و به پدر کودتاهای رنگی شهرت دارد. وی تأمین‌کننده منابع مالی کودتاهای مخملی است. دستورالعمل‌های جرج سوروس، جین شارپ و مایکل لدین در فتنه 88 از سوی فتنه‌گران اجرا می‌شد. جرج سوروس در فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 نقش فعالی داشت و بعد از شکست فتنه نیز در مصاحبه با CNN گفت قول می‌دهم که تا پایان سال 2010 جمهوری اسلامی ایران از بین برود!!