kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۷۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

اخبار کوتاه از فوتبال



*روزنامه استاد الدوحه قطر اعلام کرد که مهدی ترابی با باشگاه العربی به توافق نهایی رسیده است و پیش‌بینی می‌شود که در چند روز آینده به تیم اضافه شود. العربی مهرداد محمدی را هم در اختیار دارد و حضور این دو بازیکن ایرانی در این تیم جذاب خواهد شد.
*میلاد سرلک‌هافبک دفاعی شهر خودرو دیروز پس از مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس، با عقد قراردادی دو ساله رسما پرسپولیسی شد. همچنین کریستین اوساگونا ظهر دیروز به محل باشگاه پرسپولیس رفت تا درباره مطالباتش و بحث تمدید قراردادش صحبت کند. در این جلسه مسئولان پرسپولیس‌ به اوساگونا اعلام کردند که دیگر نیازی به او ندارند و از آنجایی که قراردادش به اتمام رسیده می‌تواند جدا شود.
*جواد نکونام، سرمربی فولاد دیروز با حضور در باشگاه فولاد و توافق با مدیران این باشگاه قرارداد خود با این تیم را تمدید کرد تا شاگردانش را در لیگ بیستم همراهی کند.
*براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه وحید بیاتلو به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین ‌سازی تعیین شد. بیاتلو ۳۲ساله (متولد ۱۳۶۷در تهران) است و اصالت زنجانی دارد. او و مهدی رحمتی نخستین مربی‌هایی هستند که متولد دهه شصت هستند و در لیگ برتر مربیگری می‌کنند.
*با رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، دو پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد بسته شد. پس از شکایت باشگاه سپیدرود از فولاد خوزستان در پرونده محمد بلبلی و فسخ یک طرفه این بازیکن، در نهایت کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد را محکوم کرد و این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم و به پرداخت ۵۰ میلیون تومان جریمه به باشگاه سپیدرود رشت محکوم شد.
*باشگاه ذوب‌آهن در اطلاعیه‌ای کوتاه ضمن اعلام نام رحمان رضایی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه، ابراز امیدواری کرد که «این مربی جوان و آینده‌دار تیم ذوب‌آهن را به سرمنزل مقصود برساند.»رحمان رضایی در هفته‌های پایانی فصل قبل به عنوان مدیر فنی به ذوب‌آهن اضافه شد و بعد از رفتن بوناچیچ، سکان هدایت ذوب‌آهن را به دست گرفت.
*بابک مرادی ‌هافبک – مهاجم تیم ماشین ‌سازی صبح دیروز در محل باشگاه استقلال حاضر شد تا درباره حضورش در این تیم با مدیران استقلال مذاکره کند.