kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از اینکه کاسبان برجام هنوز ماهیت لاشخورهای جنایتکاری مثل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نشناخته و امید به گشایش از ناحیه آنان دارند متأسف هستیم. مشاهده کردیم که این خیانتکار با کمال بی‌شرمی درحالی که مردم لبنان اشک ماتم می‌ریختند نمک بر زخم آنان پاشید.
3561---0253
* این طور که پیداست جریان سعد حریری با فتنه‌انگیزی جریان‌های فاسد عبری- عربی منطقه به دنبال انفجار دوم در لبنان بعد از انفجار بندر بیروت است. ولی ان‌شاء‌الله مردم فهیم لبنان با رهبر حسینی‌شان نخواهند گذاشت خواب این شیاطین تعبیر شود.
4625---0901 و 2842---0910
* یادداشت آقای سعدالله زارعی مثل همیشه پر از اطلاعات جالب، مفید و مورد استفاده و قابل بهره‌برداری برای مخاطبین است. تحلیل اوضاع فعلی لبنان و سخنان رهبر مقتدر عربی سیدحسن نصرالله نیاز امروز دنبال‌کنندگان مسائل لبنان است. جبهه مقابل هرچه ضعیف‌تر می‌شود احمق‌تر و خطرناک‌تر هم می‌شود... نابودی بندری با مساحت بسیار زیاد و کشتن صدها انسان برای درگیر کردن شیعه و سنی در لبنان یکی از نشانه‌های حماقت و دیوانگی آنهاست... مدیریت چنین اوضاع پیچیده‌ای فقط از عهده شخصیت هوشمند و قدرتمندی چون سیدحسن نصرالله برمی‌آید. گویا دشمنان در لبنان هم بر روی مسئولین فاسد حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند!
3949---0912 و 0049---0911
* ناآرامی‌های بیروت می‌تواند قرینه‌ای برای ارتباط پشت‌پرده جنبش 14 مارس (جعجع و حریری) با حریق و انفجار انبار شماره 12 بندرگاه بیروت توسط شیطان بزرگ و رژیم جعلی باشد. جبهه مقاومت نباید بگذارد شیاطین دوباره لبنان را مستعمره خویش کنند. باید لبنان را همانند سوریه نجات داد.
1375---0916 و 1006---0912
* آن تعداد معدود به اصطلاح پزشک که به مراجع معظم تقلید نامه نوشتند تا جلوی مراسم عزاداری محرم را بگیرند چرا به پلیس راهور نامه ننوشتند که جلوی مسافران تفریحی شمال را بگیرند؟! چرا به دولت نامه ننوشتند که بازار را تعطیل کنند که فاصله اجتماعی چند سانتی‌متری است؟! آنان می‌دانند که در عزاداری‌ها و نمازهای جماعت، فاصله‌ها بیش از یک متر است. پس دنبال چه چیزی  هستند؟! ده‌ها هزار مسافر در چند روز تعطیلی در شمال کشور جولان دادند آیا مشکل ایجاد نکرد؟!
5241---0902 و 6455-- 0910-
2846---0935 و 6960---0936
* در خبرها آمده بود که طی 7 سال اخیر در روستاها 44 درصد و در شهرها حدود 30 درصد آمار ازدواج‌ها کاهش یافته است! این معضل همچون صدها معضل دیگر خروجی و نتیجه عملکرد دولت تدبیر و امید است که مدعی کاربلدی بود!!!
1396---0915
* هزینه‌های ساخت مجموعه‌هایی مثل؛ دل، همگناه، مانکن، عاشقانه‌ها و... از کجا تأمین می‌شود؟ چه کسانی در پشت این سریال‌های کپی شده از کانال‌های ماهواره‌ای مبتذل و حاوی عشق‌های ضربدری قرار دارند که هنوز نیامده، سر از ماهواره، اینترنت و کپی‌رایت‌های مجانی درمی‌آورند؟!
1396---0915
* در دولت دهم با پرداخت 8 میلیون تومان پول در مسکن مهر ثبت‌نام کردم. در دولت آقای روحانی مبلغ 8 میلیون تومان دیگر از ما گرفتند. بعد از چند سال خانه را با وام چندین ساله تحویل گرفتم ولی به دلیل مشکلات عدیده زندگی مجبور شدم 100 میلیون تومان بفروشم. الان که قیمت مسکن سرسام‌آور افزایش پیدا کرده حسابی زمین خورده‌ام و دچار افسردگی شده‌ام. چرا که حاصل چندین سال زحمت زندگی‌ام همه دود هوا شده است.
5364---0912
* در مسابقات جهانی ورزشکاران زنان جدا از قهرمانی اصل رعایت حجاب از سوی خانم‌های ورزشکار ایرانی آن هم در سکوی قهرمانی برای نظام موضوعیت دارد چرا که در حکم نماد جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
6263---0938
* شورای شهر تهران اگر واقعا نگران وجود منابع سوختی در میان بافت‌های مسکونی شهر است باید به فکر حل مشکل از طریق مراجع ذی‌ربط و از مسیر اداری باشد بنابراین اعلام آن به روزنامه‌ها و رسانه‌ها و تشویش اذهان عمومی یک نوع شیطنت و مردم‌آزاری است.
3107---0902
* طرح پیشنهادی نماینده اصفهان مبنی بر عدم صدور و تمدید پروانه کار برای شاغلین و بازنشستگان طرح بسیار خوبی است به شرط آنکه معیشت حداقلی و همه‌ساله برابر نرخ تورم برای این افراد تامین گردد.
5255---0915
* در شهر رشت هر چند قدم یک بنگاه املاک بدون پروانه باز شده‌اند که به گرانی مسکن دامن می‌زنند. چه کسی مسئول است؟ شکایت هم کرده‌ایم به جایی نرسیده یعنی رسیدگی نمی‌کنند.
8834---0911
* کارخانه‌های تولید‌کننده فرآورده‌های لبنیات در افزایش قیمت محصولات خود کورس گذاشته‌اند و هر روز قیمت‌ها را افزایش می‌دهند. اگر نظارت و کنترلی در کار باشد این همه اجحاف به شهروندان صورت نمی‌گیرد.
0049---0911
* تعداد پانزده خانوار در کوی ده جوی روستای ولیان در ناحیه کوهسار ساوجبلاغ استان البرز از نعمت برق محروم هستیم. مسئولان برق منطقه در ادوار پیاپی به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند. پذیرفته نیست که ساکنین یک کوچه در نزدیکی پایتخت سالیان سال برق نداشته باشند.
رضایی
* مسیر خروجی پارکینگ شرقی حرم سیدالکریم شهرری و ورود به بزرگراه امام علی(ع) برای کسانی که قصد دور زدن به مسیر امام علی(ع) شمال را دارند با توجه به سرعت بالای خودروهای عبوری به سمت غرب بسیار دشوار است. از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به احداث سرعت‌گیر برای کاهش سرعت خودروهایی که به سمت غرب در حرکتند، اقدام نمایند تا آن عزیزانی که قصد دور زدن به سمت امام علی(ع) شمال را دارند به راحتی بتوانند تغییر مسیر دهند.
طاهری
* طبق اعلام قبلی (98/9/19)‌ شرکت مترو قرار بود ایستگاه میدان قیام و شهید محلاتی تا پایان سال 98 و ایستگاه 17 شهریور تیرماه 99 و ایستگاه آهنگ(نبرد) شهریور 99 از خط 7 افتتاح شود. با گذشت 8 ماه از تاریخ اعلامی آن شرکت متاسفانه هیچ ایستگاهی افتتاح نشد و کرونا هم بهترین بهانه‌ای شد که افتتاح‌ها با خیال راحت به تاخیر بیفتند! تفاوت مدیر جهادی و مومن انقلابی با مدیران اینچنینی در صداقت گفتارها و رفتارها نهفته است!
قادری
«پاسخ روابط عمومی بانک مسکن»
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان مورخ 99/04/28 با موضوع «خدمات اینترنتی»، به آگاهی می‌رساند:
«مشتریانی که متقاضی استفاده از خدمات اینترنتی بانک مسکن هستند و فاقد تلفن همراه می‌باشند، می‌توانند با مراجعه به شعبه و دریافت دستگاه صدور رمز یکبارمصرف (با پرداخت هزینه‌ای جداگانه برای دریافت دستگاه) و دریافت (OTP) سخت‌افزاری از خدمات اینترنتی این بانک بهره‌مند شوند.»
«پاسخ روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز»
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 روزنامه کیهان مورخ 1399/05/12 موضوع «ماجرای کوه‌ تراش اداره راه و شهرسازی و برج‌سازی در رجایی‌شهر کرج» به آگاهی می‌رساند:
«زمین مورد اشاره در محدوده قانونی روستای محمودآباد کرج و همچنین دارای قرارداد واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز بوده و پروانه ساخت صادره از طرف شورای روستای محمودآباد با رعایت کلیه ضوابط قانونی صورت گرفته و با تشکیل پرونده و بازدیدهای میدانی انجام شده توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز قبل از درج پیام مردمی در روزنامه کیهان و بررسی‌های به عمل آمده هیچ‌گونه تخلفی از سوی سازنده صورت نگرفته است.»