kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
سخنگوی سازمان سنجش:

برگزاری آزمون‌های سال ۹۹ در انتظار تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تکلیف زمان برگزاری آزمون‌های سراسری ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به زودی مشخص می‌شود.




فاطمه زرین آمیزی در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار داشت: تکلیف زمان برگزاری آزمون‌های سال ۹۹ در ستاد ملی مبارزه با کرونا مشخص می‌شود و این سازمان در هر شرایطی تابع تصمیمات این ستاد است.
همچنین، معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: درحال حاضر نقطه نظرات کارشناسی، رصد نظرات داوطلبان، توجه به سلامت مردم و در نهایت بحث‌های فنی به صورت مبسوط درحال انجام است و به زودی تصمیم نهایی در مورد برگزاری کنکور و سایر آزمون‌ها اعلام خواهد شد.
علی اکبر حقدوست افزود: براساس بحث‌های گسترده و سناریوهای مختلف قابل تصور، لازم است با تفاهم وزارت علوم و وزارت بهداشت و همچنین سازمان سنجش کشور تصمیم گیری نهایی در ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود و قطعا به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مردم عزیز و داوطلبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جریان موضوع قرار گیرند.
گفتنی است، شنبه گذشته نیز سعید نمکی با علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم و ابراهیم خدایی، رئیس‌سازمان سنجش آموزش کشور جلسه‌ای برگزار کردند تا درباره زمان برگزاری آزمون‌ها به نتیجه‌گیری برسند.
گفتنی است، چهار روز دیگر تاریخ برگزاری کنکور دکتری ۹۹ است. برنامه زمان‌بندی کنکور کارشناسی ارشد دوم و سوم مرداد و آزمون سراسری کارشناسی نیز روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه است.