kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمنی کشورهای سلطه‌گر جهان با ایران همیشگی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از روز اول بهار فجر و انقلاب اسلامی شرایط تحریم و دشمنی کشورهای سلطه‌گر با نظام جمهوری اسلامی وجود داشته است.




امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در آئین جشن دانش آموختگی خلبانان هواپیمای شکاری و پهپاد این پایگاه افزود: علت این دشمنی این است که ایران در برابر جنگ، تهدید و تحریم سر فرود نیاورده و همیشه در جبهه حق بوده است.
وی بیان کرد: حضور صلح‌طلب ایران در منطقه همیشه ملموس و صلح دوستانه بوده و نیروهای نظامی با آمادگی رزمی و غیرت اجازه هرگونه بداندیشی در آسمان و آب و خاک ایران عزیز را به دشمن نخواهند داد.
نصیرزاده ادامه داد: در تمام زمینه‌ها دفاع مقدس به عنوان الگویی بسیار برجسته و کارآمد بوده است و باید با تمام توان روی تولیدات داخل کار و سرمایه‌گذاری و آینده خود را ساخت.
وی اضافه کرد: تهدیدهای امروز با تهدیدهای دوران دفاع مقدس فرق می‌کند و دشمن در تلاش است با هجمه‌های فرهنگی به دنبال فروپاشی خانواده‌ها از طریق فضای مجازی است.
وی ادامه داد: فرهنگ غربی به دنبال تغییر سبک زندگی و مسموم کردن سبک زندگی اسلامی و ایرانی است و ما به عنوان یکی از نیروهای نظامی کشور اسلامی می‌بایستی به هیچ عنوان نقطه ضعفی در این زمینه نداشته باشیم.
وی تاکید کرد: نیروی هوایی باید در حفظ، نگهداری و ارتقای تجهیزات کوشا باشند و به درستی از تجهیزات موجود، نهایت بهره‌برداری صورت پذیرد.