kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

ضریح حضرت معصومه(س) گل آرایی شد

در آغاز دهه کرامت از حرم حضرت معصومه(س) و در نخستین برنامه این دهه ضریح مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با حضور جمعی از خادمان این بارگاه نورانی گل‌آرایی شد.


به گزارش تسنیم، جشنواره ملی کرامت، اعزام سفیران کریمه به نقاط مختلف کشور، اجرای جشن‌های مذهبی در کشورهای اسلامی و غیراسلامی، پویش تکریم دختران با عنوان فدای دخترم ‌‌دهه کرامت در کشور اجرا شد.
مراسم شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، مداحی سید رضا نریمانی، شعرخوانی سید حمید رضا برقعی و اجرای گروه تواشیح و سرود سفیران کریمه بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن صاحب‌الزمان برگزار شد.
همچنین در شب میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها آیین تعویض پرچم گنبد مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها رأس ساعت 19 در صحن امام رضا علیه‌السلام با مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری برگزار شد و همچنان رأس ساعت 23:30 مراسمی با اجتماع مداحان و شاعران آیینی در صحن امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.
گفتنی است برنامه استقبال از خادمین آستان‌های مقدس امام رضا علیه‌السلام، شاه‌چراغ و جمکران از شیخان به سمت حرم مطهر همزمان با برنامه تعویض پرچم برگزار شد.