kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا رسیدند چون به جای ناامید شدن و یا سازش با زورگویان، مسیر شهدای راه عزت ملی را طی کردند.
3152---021
* اقتدار یعنی حضور شجاعانه و با جی‌پی‌اس روشن نفتکش‌های ایرانی در آب‌های بین‌المللی. آمریکا کشورمان را تحریم کرده اما جرأت کمترین واکنش را در برابر این اقدام عزتمندانه پیدا نکرد.
2932---0935
* کاش دولت تدبیر و امید یک دولت واقع‌گرا بود در آن صورت هر تصمیمی می‌گرفت و اجرا می‌کرد براساس آرمان‌ها و ارزش‌های این ملت بود نه عده‌ای که برای تقسیم ثروت و قدرت ایران به جای درک واقعیت‌های موجود از توهمات و سایه جنگ گفتند و این طور همه کارها را به عقب انداختند.
1157---021
* برای رسیدن به بیت‌المقدس راه زیادی نمانده نیروهای جبهه مقاومت الان در نزدیکی دیوارهایی هستند که صهیونیست‌ها از ترس و وحشت به دور خود کشیده‌اند تا در امان بمانند اما نمی‌دانند که فقط خودشان را زندانی کرده‌اند.
4171---0916
* عامل تفرقه‌ میان مسلمانان رژیم صهیونیستی است، همان ویروسی که اگر شکستش ندهیم کل دنیا را آلوده خواهد کرد بدین صورت که باید منتظر سبعیت و وحشی‌گری صهیونیست‌ها و عوامل‌شان باشیم. پس جبهه مقاومت یک ناجی برای تمام مردم کره زمین است.
2995---021
* آن کسانی که باید درباره نحوه عملکرد مجلس دهم اعلام نظر کنند مردم هستند که مردم هم روز انتخابات 2 اسفند 98 نظرشان را در صندوق‌های رأی انداختند و نتیجه را هم که همه می‌دانند.
2070---021
* علی مطهری و فلاحت‌پیشه با چند کلمه حرف نسنجیده و بدون مستندات معتبر، باعث تحمیل هزینه به کشور و مردم شده‌اند و تکرار این رفتار یقیناً تأثیر مخرب‌تری بر زندگی مردم خواهد گذاشت. از قوه قضائیه درخواست دارم به خاطر مردم هم که شده با عاملان چنین رفتارهای هزینه‌ساز برای ملت برخوردی بازدارنده داشته باشد.
9891---0918
*  هیچ یک از جلسات شورای شهر تهران برای مقابله با ویروس کرونا و تبعات آن دستاوردی برای مردم به همراه نداشت. این را بنده نمی‌گویم بلکه نظر اکثر مردم است. آن را لمس کرده‌اند.
6275---0919
*‌ قوه قضائیه از مردم خواسته تخلفات و موارد فساد را برای مسئولین این قوه گزارش کنند تا رسیدگی شود. هر روز در همین ستون کیهان و خوانندگان مواردی از انواع تخلف و فسادهای صورت گرفته درج می‌شود. مسئولین محترم قضایی به این موارد نیز رسیدگی کنند.
زاهد
*‌ مناطق آزاد فقط به سکوی واردات تبدیل شده‌اند یعنی این فرصت تبدیل به تهدید شده است. از مجلس جدید درخواست چاره‌اندیشی داریم.
0312----0939
* گسترش بی‌رویه و مستمر مناطق آزاد در کشور جز رانت و افزایش قیمت کاذب منطقه مورد نظر برای ژن‌های خوب، هیچ ثمری نداشته است. اخیرا صحبت ایجاد منطقه آزاد تایباد در خراسان رضوی شنیده می‌شود! آیا شایسته نیست دستگاه‌های قضایی نظارتی به مسئله ورود کنند؟! قیمت مسکن و اجاره‌بها صرفا به خاطر نام منطقه ویژه اقتصادی از مرکز استان فراتر رفته است!
1382----0915
*‌ قیمت‌ها هر روز بالاتر می‌رود و هیچ مسئولی کاری نمی‌کند. این همه پست مدیریتی در کشور وقتی نمی‌توانند گرانی را کنترل کنند چه فایده‌ای برای مردم دارند.
9523----0912 و 7752----0915
* چند روز است رسانه‌ها دائم در مورد گرانی خودرو که همه‌گیر نیست سخن می‌گویند ولی در مورد مسکن و قیمت‌های لجام‌‌گسیخته آن که اکثر خانواده‌ها درگیرند و قیمت‌ها نجومی در حال افزایش است و این که سایت دیوار و برخی از دلالان ملک تعیین‌کننده قیمت‌های کاذب شده‌اند حرفی نمی‌زنند! اتحادیه مشاورین املاک و وزارت راه و شهرسازی به چه کاری مشغولند؟! مسکن مهر پردیس کرمانشاه از 25 میلیون در سال 96 به 450 میلیون تومان رسیده است! آپارتمان در این شهرستان از مترمربعی 1/7 میلیون به 8 میلیون و بالاتر رسیده است؟ دستگاه‌های نظارتی قضایی به داد ملت برسند.
3952---0918
* مسئولین قوه قضائیه اراده‌ کنند دستور به مصادره خودروهای احتکار‌شده بدهند. در ضمن عوامل دولتی که در این جرم همکاری داشته‌اند باید نقره‌داغ بشوند.
4070----0918
* بعد از چند سال گرانی لجام‌گسیخته قیمت خودرو، برخی دولتمردان تازه متوجه شده‌اند که به ثبت‌نام‌ها نظارت نمایند که افراد متقاضی گواهینامه داشته باشند و طی چند سال اخیر خودرویی نخریده باشند و در صورت تقاضای زیاد بر قرعه‌کشی‌ها نظارت شود!
3673----0910
* مسکن و اجاره‌بها، معیشت و ارزاق عمومی دغدغه اصلی مردمند ولی متاسفانه دولت به جای پرداختن به اینها پس از 7 سال رها کردن آنها امروز هم تنها دغدغه خودرو را دارد! آیا واقعا خودرو مشکل اصلی جامعه است؟ چرا به ترمیم قیمت مسکن، اجاره‌بها، کاهش قیمت‌های افسارگسیخته مواد غذایی و... و برخورد با دلالان سوداگر مسکن و ارز اهتمامی دیده نمی‌شود؟!
موسوی جزایری- خانواده شهید
«پاسخ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه»
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه در تاریخ 1399/02/20 با موضوع «رفتارهای خارج از عرف در اتوبوس» ضمن تشکر از شهروند گرامی، اعلام می‌دارد: با تاکید بر رعایت حریم و حقوق شهروندی، به عوامل مربوطه در خصوص نظارت مستمر توجه لازم داده شد.
شایان ذکر است، با توجه به حریم و حقوق شهروندی جز‌ء مسئولیت اجتماعی هر فردی است که اتوبوسرانان نیز ملزم به رعایت و توجه آن می‌باشند.
از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود جهت پیگیری درخواست‌های خود، مراتب را با ذکر اطلاعات تکمیلی شامل زمان، خط و شماره اتوبوس به سامانه 1888 اعلام نمایند.»
«پاسخ روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب»
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان به تاریخ 99/02/17 با موضوع «وضعیت بد سرویس‌های بهداشتی نمایشگاه شهر آفتاب» به آگاهی می‌رساند:
1- بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بیش از 3 ماه است که نمایشگاهی در این مجموعه برگزار نشده است و از آنجایی که زمان برگزاری نمایشگاه‌ها زمان مناسبی برای سنجش خدمات ارائه ‌شده است، در ایامی که هیچ عنوان نمایشگاهی برگزار نشده علی‌القاعده نمی‌توان وضعیت خدمات را ارزیابی کرد.
2- نمایشگاه شهر آفتاب بر اساس آخرین استانداردهای روز بین‌المللی بنا شده است و سرویس‌های بهداشتی نیز از این امر مستثنی نیست و از لحاظ تعداد و کیفیت در سطح قابل قبولی قرار دارد.
3- بر اساس نظرسنجی‌های صورت‌گرفته (اسناد موجود است)، در سال 98 میزان رضایت مشارکت‌کنندگان از نظافت مجموعه نمایشگاهی که شامل سرویس‌های بهداشتی نیز می‌باشد، بیش از 76 درصد بوده است و این موضوع موید وضعیت مناسب نظافت سرویس‌های بهداشتی است.
 «پاسخ روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران»
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه وزین با موضوع «فعالیت زباله‌گردها» به آگاهی می‌رساند؛ پیرو ابلاغیه معاون محترم خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری تهران کلیه فعالیت‌های تفکیک در مبدأ مناطق 22 گانه از تاریخ 98/12/12 تا اطلاع ثانوی تعطیل گردیده که بر اساس بازدیدهای به عمل آمده توسط ناظرین این سازمان کنترل لازم انجام شده است لذا فعالیت‌های مشاهده‌شده در سطح مناطق مربوط به عوامل غیرمجاز بوده که در صورت مشاهده با استفاده از نیروهای نواحی و مناطق برخورد لازم صورت گرفته و گزارش مصور به منطقه ابلاغ می‌گردد.»
* در بهمن ماه 98 یک دستگاه ماشین ظرفشویی «پاکشوما» خریدم و مسئول مربوطه دستگاه را نصب و تحویل داده نصاب که از منزل خارج شد عیب دستگاه هم نمایان شد. طی چندین مرحله تماس، چندین نوبت کارشناسان فن به منزل آمده و به رفع عیب مبادرت نمودند ولی عیب اصلی همچنان پابرجاست. چرا وقتی یک دستگاهی از بین هزاران دستگاه تولیدی با چنین مشکلی مواجه شده، طرح تعویض دستگاه اجرا نمی‌شود؟ این نوع رفتار باعث اعراض خریدار از یک برند ایرانی خواهد شد و آن را زیر سؤال خواهد بود.
هادوی
* با توجه به شیوع کرونا، چرا در همه تاکسی‌های خطی تهران، امکانی فراهم نمی‌شود که همانند تاکسی‌های خط مترو صادقیه- میدان پونک، با کارت مترو بتوان کرایه را پرداخت کرد؟!
1003---0912