kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی




با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید همه آنها از سوی کیهان نیست.
صدای سیلی عین‌الاسد
 حسین کاشانی: «استاد؟ بله. چرا رهبری، روز موشک بارانِ عين الاسد را یوم‌الله نامیدند؟ چون با این سیلی اُبُهَت پوشالی آمریکا شکسته شد. صدای این سیلی تا کجا پیش خواهد رفت؟ فعلاً که تا سواحل ونزوئلا پیش رفته است.»
لعنت بر مسئول بی‌کفایت!
 مرتضی رجائی: «‏وهابیت در خوزستان یک وهابیت اقتصادی است نه وهابیت اعتقادی. این جمله‌ای است که سال ۹۱ در جلسه‌ای، از امام جمعه محترم خوزستان آیت‌الله جزایری شنیدم؛ وقتی برای یک مأموریت شناسایی رفته بودیم. لعنت خدا بر مسئول بی‌کفایتی که با عملکردش، مردم را از دین و نظام دلسرد می‌کند.»
تحریم امنیت
 کاربری با نام بانو نوشت: «نیروی انتظامی ‌سال‌ها هزینه زیادی را برای مبارزه با قاچاقچیان و همچنین مخلان امنیت در داخل وطن داده؛ جالب اینجاست علی‌رغم اینکه رد پای آمریکاپشت باندهای قاچاق مواد مخدر در کشورهای شرقی‌ما واضح است اما از آن طرف در اقدامی مضحک «ناجا» را تحریم می‌کند.»
شیطان منتظر سرقت اندوخته ماه رمضان است
 حجت‌الاسلام سید محمدمهدی میرباقری: «‏شيطان بيرون ماه رمضان ايستاده و منتظر است. کسانی هستند که در ۳۰ شب ماه رمضان نماز شب خوانده‌اند؛ ولی در روز عيد فطر، نماز صبح‌شان قضا می‌شود! اگر انسان از سرمايه‌اش غافل شد شيطان آنرا می‌برد و انسان را سر جای اولش بر می‌گرداند؛ دوباره روز از نو، روزی از نو! اين که به درد نمی‌خورد.»
اقتدار موشکی
 امید حاجی‌زاده: «‏اگر می‌خواهید آمار دقیق کشته‌های عین‌الاسد دستتان بیاید به چرایی عدم تعرض آمریکا به نفتکش‌های ایرانی حامل میلیون‌ها بشکه بنزین نگاه کنید! آیا ضربه‌ خفیف مغزی چند سرباز، چنین‌ترسی ایجاد می‌کند که دقیقاً بیخ گوش آمریکا، دیوار تحریم‌ ترک بردارد؟؟»
تو رو سننه آخه!
 فرید ابراهیمی: «‏طرف روزه که هیچ، نماز که عمراً، قرآن که ابداً، توی زندگیش حتی یک صلوات هم نفرستاده؛ بعد هرسال آخر رمضان که میشه تا یک هفته درباره اختلاف عید فطر و خرابی روزه ملت تحلیل می‌کنه. بزرگوار! اونهایی که یک ماه روزه گرفتن، خودشون با ۲۹ یا ۳۰روز بودنش کنار میان. شما که نه سر پیازی نه ته پیازی، تورو سننه آخه؟!»
دستاورد برجام،‌ توقف صادرات نفت به ونزوئلا بود!
 رها عبداللهی:‌ «ظاهرا دو چیز انتها ندارد؛ یکی کهکشان و دیگری دستاوردهای برجام! زور دارد حرکت آزادانه نفتکش‌ها را دستاورد برجام معرفی کنند، وقتی بدانیم فقط یک قلم از هزینه‌های پرداخت شده به آمریکا در برجام، کاهش صادرات ایران به ونزوئلا
از ۱۲۰ میلیون دلار در سال ۹۲ به ۳۶۳هزار دلار در سال ۹۶
بوده!»