kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۴۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸

یک‌هزار بسته بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار فشافویه شهرستان ری توزیع شد



امام جمعه بخش حسن‌آباد فشافویه در شهرستان ری گفت: با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا یک‌هزار بسته بهداشتی رایگان میان قشرهای کم‌درآمد و آسیب‌پذیر این بخش توزیع شد.
حجت‌الاسلام میثم درگاهی‌، اظهار داشت: این بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، وایتکس، مایع دستشویی و محلول ضد عفونی‌کننده است.
وی خاطرنشان کرد: هزینه این کالاها و مواد بهداشتی از محل کمک‌های خیران تامین شده است و در قالب ۶ گروه جهادی توزیع می‌شود. این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروسی کرونا، ضدعفونی کردن اماکن عمومی، مذهبی و وسایل حمل‌ونقل عمومی بخش فشافویه توسط مسئولان این بخش آغاز شده است.
وی ادامه داد: مرحله نخست ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی بخش حسن‌آباد فشافویه  آغاز شده و این عملیات تا ضدعفونی کردن کامل تمامی مکان‌های عمومی و معابر بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.
 حجت‌الاسلام درگاهی تصریح کرد: در بحت آموزش وآگاه‌سازی مردم با چاپ بروشور واطلاع‌رسانی ازطریق فضای مجازی به دنبال دادن اطلاعات و آموزش‌های اولیه هستیم. وی یادآور شد: علاوه‌ بر تلاش وزارت بهداشت و دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، بسیج و سازمان‌های مردم نهاد نیز همه امکانات خود را برای کمک به جهادگران عرصه سلامت به کار گرفته‌اند.