kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
تلویزیون رژیم صهیونیستی:

مسئولان اسرائیلی درباره توان موشکی فلسطینی‌ها مردم را فریب دادند

تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد مسئولان اسرائیلی مردم را درباره توان موشکی مقاومت فلسطینی فریب داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد مسئولان به اسرائیلی‌ها می‌گفتند که فلسطینی‌ها فقط 150 موشک در اختیار دارند و اسرائيل دارای تجهیزاتی است که می‌تواند این موشک‌ها را در انبارها نابود کند.
این گزارش افزود، این در حالی است که گروه‌های فلسطینی صدها موشک پیشرفته در اختیار دارند که معلوم نیست بقیه موشک‌ها چه بر سر صهیونیست‌‌ها خواهند آورد.
تحلیلگر نظامی این شبکه صهیونیستی گفت، موشک‌های مقاومت به راحتی به تل‌آویو رسیده و موشکباران این شهر برای گروه‌های  مقاومت امری عادی شده است.
در همین رابطه روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت، موشک‌های فلسطینی به مراکز حساس رسیده‌اند و سامانه ضد موشکی گنبد آهنین فقط 50 موشک را رهگیری کرده است.
همچنین پایگاه اطلاعاتی «والا» رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس زیر چشم و گوش اسرائيل موشک‌های پیشرفته از جمله آر-160 را ساخته است که قادر است دورترین نقاط اسرائیل را هدف قرار دهد.
این پایگاه اطلاعاتی به نقل از یک افسر بلندپایه در رژیم صهیونیستی افزود، توانایی علمی حماس افزایش پیدا کرده و این گروه را قادر ساخته تا موشک‌های دوربرد تولید کند.
معاریو در خبر دیگری آورده است، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس استفاده  احتمالی حماس از هواپیماهای بدون سرنشین  برای هدف قرار دادن اهداف حیاتی یا بمباران شهرهای جنوبی به حالت آماده‌باش کامل درآمده است. منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند پس از شلیک موشک‌های فجر - 5 به تل‌آویو کنفرانس مطبوعاتی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تیم امنیتی او به سرعت تعطیل شد و همه به پناهگاه رفتند.