kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

 از پلیس راهور درخواست می‌شود ترتیبی اتخاذ کند که کارآموزان خانم الزاما توسط مربیان خانم آموزش رانندگی ببینند تا از مفاسد احتمالی جلوگیری شود.
9949---0911
* به رهبر عزیزم عرض می‌کنم تا ما رزمندگان 8 سال دفاع مقدس زنده‌ایم هیچ دشمنی جرأت عرض اندام ندارد.
بازنشسته ارتش رستم‌زاده ارومیه
 * براساس کتاب راز قطعنامه موسوی بارها سرپیچی از فرمان امام در دوران جنگ تحمیلی داشته است! که باید در دادگاهی محاکمه و پاسخگو باشد. دوران فتنه بماند. راستی چه دستهایی در کار بود که ایشان دادگاهی نشود؟
5594---0912
* پاسداری از قبور مطهر ائمه اطهار در سامرا افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود یاد کنیم شهدای مدافع حرم را هنگام افطار با ذکر صلوات و فاتحه.
3351---0916
* براساس خبرهای منتشره سرباز غایبی که سن او به 40 سال  رسید اعلام می‌کنند معاف شده است چرا؟ به نظرم باید تا صدسالگی هم معاف نشوند تا فرقی بین کسی که خدمت کرده و نکرده باشد.
9367---0915
* به آقای طیب‌نیا که از کاهش تورم سخن می‌گویند بفرمائید: کاهش تورم یعنی افزایش 75 درصدی قیمت بنزین، 45 درصدی حق بیمه بیکاری و...؟
0575---0933
* برای اطلاع مسئولین و مدیران کشور بنویسید اقتصاد مقاومتی واقعی و نه بخشنامه‌ای، یعنی اسراف نکردن، یعنی عمل به عهدنامه حضرت علی(ع) به جناب مالک اشتر یعنی به جیب‌نزدن بیت‌المال با کلاه شرعی. یعنی دوری کردن از زندگی اشرافی و... خلاصه یعنی سبک زندگی اسلامی را سرلوحه قرار دادن.
7934---0930
* آقای رئیس‌جمهور که گفته‌اند اجناس ارزان شده است لطف کنند آدرس مغازه‌ای را که ایشان خرید می‌کنند به مردم بدهند. اگرمنظور از جنس طلا و نقره است که امثال ما در طول عمر خویش یک‌بار هم خرید طلا نداریم.
7345---0912
* بنویسید خلیفه یک شبه‌مسلمین یعنی ملعون بغدادی تا چند سال پیش عضو استخبارات صدام بوده و امروز به جان مردم مسلمان از شیعه و سنی افتاده است.
2943---0916
* یارانه‌های 45/500 تومانی به هیچ عنوان جوابگوی هزینه‌های جاری نیست از دولت تدبیر و امید و اعتدال انتظار افزایش آن را دارم. چرا که اکثر مواد غذایی و حامل‌های انرژی افزایش یافته است و تورم بالاست.
2753---0918
* آماده اجرای فرمان رهبرم امام خامنه‌ای برای مقابله با گروهکهای تروریستی مثل داعش هستم.
0995---0912
* راهنمایی بفرمایید برای دفاع از عتبات عالیات در عراق در مقابل نیروهای داعش، مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی به کجا باید مراجعه بکنیم.
5237---0919
* پس این کلید آقای رئیس‌جمهور چه شد. چرا برای کنترل گرانی‌های سرسام‌آور کارگشا نشده و هر روز قیمت‌ها بالاتر می‌رود. اگر احتیاج به روغن‌کاری دارد ما را در جریان بگذارند.
0228---0918
 * از متولیان امر چه خود دولت، چه دستگاه قضا و چه نیروی انتظامی انتظار می رود به پاس حرمت ماه مبارک رمضان با جدیت بیشتری با مظاهر بی‌بندوباری و بدحجابی برخورد نمایند. وضع برخی ادارات و بانک‌های دولتی‌ زیبنده نظام اسلامی نیست.
9950---0936
 * از دولت تدبیر و اعتدال انتظار می‌رود پس از یک سال به وضعیت هدفمندی یارانه‌ها سروسامانی دهد. دهک‌های بالایی که اصلا نیازی به این یارانه‌ها ندارند آن را دریافت می‌کنند و از طرفی قشر مستضعف، بیکار، از کارافتاده، بی‌سرپرست، بدسرپرست، معلول و... تنها به همین یارانه‌ها و 40-50 هزار تومان بهزیستی یا کمیته امداد بسنده کرده‌اند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند و ما هم تصورمان این است که مشکلی ندارند و جفاست اگر حتی یک روز تأخیر در رسیدگی به وضع آنها شود.
رضوی
 * عامل اصلی بسیاری از گرانی‌ها و گرانفروشی‌ها اتحادیه‌های صنفی هستند. بهترین حلیم در شهرستان کرمانشاه به قیمت 5 هزار تومان فروخته می‌شود. در حالی که اتحادیه قیمت 8 هزار تومان را تعیین و اعلام کرده است.
8408---0918
* شایسته است متولیان فرهنگی در کنار تبلیغات رنگی مد و مصرف‌گرایی به معرفی چهره اسلام ناب محمدی(ص) و معارف دینی توجه ویژه‌ای نمایند تا نسل جوان با آرمانهای دینی و انقلابی آشنا شوند و جوانان دیروز نیز به فراموشی آنها نگرایند.
7150---0915
* چقدرخوب است مسئولین دولتی به جای تهدید، تحقیر، تبلیغ و توهین با تدبیر و تلاش شبانه‌روزی به حل مشکلات مسکن و گرانی و تورم اقتصادی و معضلات فرهنگی اهتمام نمایند.
6775---0912
 * از دولت تدبیر انتظار می‌رود نسبت به افزایش مبلغ یارانه افراد کم‌بضاعت و تحویل سبدکالا اقدام نماید.
2753---0918
 * طبق روال معمول هر 10 سال یک بار زلزله عظیمی به قدرت 6 ریشتر به وقوع می‌پیوندد ستاد بحران چه تمهیداتی اندیشیده است؟
بلوکی--- دباغ‌زاده
*‌این چه اجحافی است که دولت به مردم روا می‌دارد. برای خرید 2عدد مرغ از مراکز خرید ماه مبارک رمضان در پارک ارم جدا از هزینه بنزین وصف طولانی زیر آفتاب مجبور به پرداخت 4هزار تومان ورودی پارک شدم.
0299---0912
* هم اکنون خطر نفوذی‌ها در حوزه‌های فرهنگ و علوم به مراتب مهلک‌تر و بیشتر از خطر جنگ رودررو با دشمن است، بنابراین هرچه سریع‌تر آقایان مجلسی باید رای اعتماد خود را از چنین وزیرانی پس بگیرند و رودربایستی را کنار بگذارند.
رضا سرابی
* بانک ملت سیستم پیامک ما را در پایان اردیبهشت ماه قطع و اخیرا با دریافت مبلغ 10هزار تومان مجددا وصل کرده است. از قرار معلوم همه یاد گرفته‌اند که چگونه برای درآمدزایی دست به جیب مردم ببرند و برای این کار خود توجیه‌های گوناگون درست کنند.
4828---0936
* پدر دو فرزند معلول هستم. ماهیانه فقط 50هزار تومان برای نگهداری این دو معلول به بنده کمک می‌شود. این مبلغ پول چهار عدد پوشک هم نمی‌شود.
1638---0938
* نمی‌دانم چرا برخی نمایندگان محترم مجلس در استیضاح وزیر علوم این قدر مسامحه می‌کنند. حتما باید سم مهلک کاهش رشد علمی کشور جان و روح مردم را تلخ کند تا مجلسیان به اشتباه خود پی ببرند؟
9489---0912
* از تیتر افزایش 68درصدی واردات از چین حیرت کردم. یاد سخن رئیس جمهور محترم در گزارش 100 روزه افتادم. فکر کنم دولت یازدهم قصد دارد افراد بیشتری در چین و کره صاحب شغل شوند.
6784---0935
* از خانم سیده زهرا حسینی بابت مخالفتش با ساخت فیلم «کتاب دا» توسط یک کارگردان فمنیست و هنجارشکن تشکر می‌کنم.
4036---0912
* مروری بر وقایع این 35 سال حاکی از دست حمایت غیبی الهی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم باغیرت ایران اسلامی است. که در پی ارزش‌های دینی و هویت اسلامی خود با خدا معامله کرده‌اند و در این برهه و پیچ حساس کنونی نیز این مهم را به منصه ظهور می‌گذارند و این همان وعده‌ای است که رهبر معظم انقلاب به عنوان سنت الهی از آن یاد کرده‌اند و مسئولین نظام نیز باید تابع این وعده همگام با مردم مراقب اعمال و افعال و گفتار خود باشند و به حفظ فرهنگ و اقتصاد مقاومتی همت گمارند. و اگر توان آن را ندارند و یا امیال دیگری در سر دارند مردانه کنار روند و با اعصاب و روان مردم بازی نکنند که این چیز زیادی نیست.
محمودی
* حقیقت داعش یعنی «دلار آمریکا علیه شیعه» نیروهای داعش مزدوری بیش برای آمریکا شیطان بزرگ نیستند.
6638---0938
* با حذف یارانه افراد ثروتمند و پردرآمد باید مبلغ یارانه شهروندانش که زیر 600هزار تومان درآمد دارند بیشتر شود.
2753---0918
* حال که حذف یارانه ثروتمندان از سوی دولت اعلام شده و در دستور کار قرار گرفته بهتر است خود این افراد داوطلبانه انصراف بدهند و با دست خویش کمکی به پیشرفت کشور داشته باشند.
6263---0938
* دولت به جای اینکه امین و امانت‌دار مردم باشد برعکس به ذخیره بنزین صاحبان موتورسیکلت نیز رحم نکرده کارت آنها را یکجا سوزانده است.
9005---0913
* وزیر اقتصاد و دارایی اگر توان دارد قیمت خودرو و سایر کالاها را کنترل کند! مصاحبه‌های ایشان و آمارهایی که ارائه می‌دهد مشکلی از مشکلات مردم حل نمی‌کند.
4341---0913
* در بعضی از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیون الفاظ رکیک استفاده می‌شود که بدآموزی دارد. چرا قبل از پخش روی این برنامه‌ها نظارت و بازبینی صورت نمی‌گیرد. در خصوص عفاف و حجاب هم دولت باید این کار را از خودش شروع کند.
بوربور
* از دولت اعتدال درخواست می‌شود به نسبت رشد تورم سالانه یارانه قشر مستضعف و نیازمند را اضافه کند.
8495---0911
* آمریکای جنایتکار برای به اصطلاح مبارزه با القاعده وارد افغانستان شد ولی به آنها پر و بال داد حال نیز از مبارزه با گروهک تروریستی داعش فرزند نامشروع خود دم می‌زند. آزموده را آزمودن خطاست.
8853---0912
* من و خیلی از دوستانم آماده هستیم تا برای دفاع از حرم مطهر ائمه اطهار(ع) به عراق اعزام شویم لطفا راهنمایی کنید.
جباری
* کسانی که از امثال محمد خاتمی دفاع می‌کنند و از سرمایه اخلاقی او دم می‌زنند حتما ماجراهای سفر او به ایتالیا را خیلی زود فراموش کرده‌اند.
7510---0939
* معاون ستاد سوخت در حالی از ابطال کارتهای سوخت موتورسیکلت‌ها سخن می‌گوید که موتورسواران از قشر مستضعف جامعه هستند و به ناچار باید از موتور استفاده نمایند چرا که تنها منبع درآمدشان است پس مصرف سوخت کاهش نیافته و تنها به این قشر آسیب وارد شده است و ابطال کارت سوخت و ذخیره آنها تضییع حقوق و حق‌الناس است.
0441---0912
هر روز خبر بدی می‌شنویم از 21 میلیون تومان شدن پراید 5میلیونی تا افزایش  سرسام‌آور قیمت اجناس مورد نیاز مردم. چه می‌خواهد بشود. پس مهار تورم و گرانی که دولت شعارش را می‌داد چه شد.
2943---0916
*‌در سالهای گذشته آمریکایی‌ها نیازمند  مذاکره با ما بودند حال چه اتفاقی افتاده که ایران را نیازمند مذاکره جلوه می‌دهند. مسئولین باید با شجاعت کاری ‌کنند که توپ در زمین ما نباشد چرا که در عالم واقع این آمریکا و کشورهای اروپایی هستند که نیاز به مذاکره دارند.
6979---0916
* خانواده‌هایی که تعداد فرزندشان کم است در هنگام سالخوردگی و پیری چون کسی نیست از آنها نگهداری کند بنابراین سر از خانه سالمندان و آسایشگاه‌ها در می‌آورند فلذا خیلی زود به هم می‌ریزند برای خودمان هم که شده باید به فکر ازدیاد نسل باشیم.
9671---0912
* گسترش بی‌حد و مرز مناسبات با کشورهای بلوک غرب آیا به وابستگی غیرمستقیم به غرب منتهی نخواهد شد؟ آیا این امر با اقتصاد مقاومتی تناقض ندارد؟
7941---0912
* موتورسیکلتم مدل 84 بود با قطره قطره جمع کردن موفق شدم 200 لیتر ذخیره نمایم که بعد از ماه مبارک رمضان استفاده کنم که همگی توسط دولت اعتدال سوزانده شد و فردای قیامت باید پاسخگویی باشند چرا که موتورم زیر 10 سال عمر داشت!
صالحی
*‌عزم ملی و مدیریت جهادی برای تحقق شایسته اقتصاد و فرهنگ همه نیازهای فردی و اجتماعی دیگر، نیازمند همدلی، اتحاد و انسجام است و این پدیده به وجود نخواهد آمد و دوام و پایداری نخواهد یافت مگر در پرتو عمل و تکیه بر آموزه‌های نورانی دین.
6263---0938
* با توجه به بحث آلودگی پایتخت و نیاز به گسترش فضای سبز چرا شهرداری منطقه 2  فضاهای سبز موجود را تخریب می‌کند و آن را به افراد برای ساختمان‌سازی می‌فروشد؟ به 2 نمونه زیر اشاره می‌شود:
1-جلال آل احمد- بعد از پمپ بنزین- بلوار فرزانگان انتهای میثاق 4 حدود 400مترزمین را از حالت فضای سبز خارج نموده‌اند.
2-جلال آل احمد- خ ارمکان فضاهای سبز 3-4 هزار متری را به قطعات تبدیل و به فروش آن اقدام می‌نماید. چرا؟
صلواتی
* سقاخانه روبروی امام‌زاده ناصر(ع) چهارراه بازار قم در ماه مبارک رمضان باز است و برخی رهگذران بی‌تقید، روزه‌خواری علنی می‌کنند از مسئولین اوقاف قم انتظار می‌رود اقدام لازم را به عمل آورد.
2283---0912
* برای ثبت نام دختران دوقلویم به مدرسه دولتی اسدآبادی ناحیه2 کرج مراجعه کردم. مبلغ 800هزار تومان پول می‌خواهند. آقای وزیر پاسخ بدهد وقتی بنده چنین پولی ندارم تکلیف چیست؟
0681---0937
* ان‌شاءالله پس از پیروزی ارتش و بسیج عراق بر تروریست‌های داعش که وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعودند ارتش عراق حق دارد تا هر کجا که لازم باشد برای نابودی کامل آن‌ها، به تعقیب‌شان ادامه دهد.
0950---0919
* خانم‌هایی که توان تولید البسه اسلامی را دارند و قادرند در سطح وسیع به تولید و طراحی البسه اقدام نمایند به نظرم واجب کفایی باشد که در این مسیر گام بردارند و دولت نیز باید از چنین افرادی حمایت کند.
4760---0935
* با توجه به اینکه سال 2014 میلادی از سوی سازمان ملل سال همبستگی با ملت فلسطین نامگذاری شده است از ملت استکبارستیز ایران عزیز و جهان با توجه به پیش رو بودن روز جهانی قدس درخواست می‌شود با حمایت‌های مادی و معنوی از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین پاسخ ددمنشی‌های اخیر رژیم کودک‌کش و خونخوار صهیونیستی را بدهند.
گودرزی- اصفهان
* حدود 2 سال است برای خط تلفن ثابت در شهریار منطقه شاهد ثبت‌نام کرده‌ام ولی تا به حال هیچ خبری از واگذاری آن نیست؟ چرا؟
2596---0919
* به رئیس‌جمهور محترم توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید موفق باشید باید خط خود را از خط نفاق و فتنه‌گری چون خاتمی جدا کنید.
5509---0935
* لطفا از مسئولین دولتی بپرسید چرا دولت بدون خبر دادن و اولتیماتوم به صاحبان موتورسیکلت‌های بالای ده سال اقدام به سوزاندن کارت سوخت‌ها نموده است! و چرا به دنبال این اقدام تا به حال فکری برای جایگزین کردن و تسهیلات لازم برای موتورسواران در نظر نگرفته است.
3321---0912
* آقای مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق باید از سرنوشت اعتماد صدام حسین، حسنی مبارک، محمد مُرسی و... به آمریکا عبرت بگیرد و با طناب آمریکایی‌ها داخل چاه نرود. بهترین تکیه‌گاه و پشتیبان برای ایشان خود کردها ومردم ایران هستند که با تجزیه عراق مخالف می‌باشند تجربه نشان داده وعده‌های آمریکا سرابی بیش نیستند.
علیمردانی
* کسی که ادعای خلافت اسلامی دارد ابتدا سایه حمایت صهیونیسم را از سر خود بردارد تا ادعای نجات مسلمانان از سوی او قابل قبول باشد.
8495---0911
* یک سال از روی کار آمدن دولت گذشته با این حال ثبات و آرامش در بازار حاصل نشده است. وعده‌های مسئولین هم همه خلاف از آب درآمده تکلیف مردم که زیر بار این گرانی‌ها زندگی سختی پیدا کرده‌اند چه می‌شود؟
4553---0911
* به آقای روحانی ریاست محترم جمهوری عرض می‌کنم دیدار شما با خانواده محترم شهدا کار بسیار ارزشمندی است. زیباتر از آن عمل به توصیه شهدا یعنی حفظ ارزش‌ها در جامعه از جمله حجاب است.
2931---0918
* درمانگاه خیریه حضرت علی(ع) واقع در خیابان خاوران خیابان انورزاده که تا چندی قبل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فعال بود مدتی است که ساعت کاری خود را از ساعت 9 صبح تا 9 شب تقلیل داده است. همین امر مشکلاتی را برای اهالی فراهم نموده که انتظار می‌رود به همان روال گذشته برگردد.
1607---0918
* با گذشت 3 ماه از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و گرانی سوخت و افزایش قیمت‌های بسیاری از اجناس و قبوض آب، برق و گاز و... دولت محترم هیچ تدبیری برای افزایش مبلغ یارانه‌ها در نظر نگرفته است!
2753---0918
* بالای 500 نفر شهروند از استان هرمزگان هستیم که در سال 91 در آزمون استخدامی استانداری شرکت کرده‌ایم قبول هم شده‌ایم ولی با این حال ما را بلاتکلیف نگه داشته‌اند و وضعیت ما را روشن نمی‌کنند چرا؟
9903---0917
* در مورد صحبت‌های سر تا پا تناقض وزیر ارشاد عرض می‌کنیم ایشان قاچ زین اسب را بچسبد اسب‌سواری پیش‌کش. وضع حجاب در معابر و سطح شهر را درست کنند حل مشکلات اقتصادی را از او نخواستیم.
3446---0912
* مبلغ قرارداد رحمتی دروازه‌بان تیم پیکان در فصل جدید یک و نیم میلیارد تومان می‌باشد. در این شرایط سخت زندگی که عده‌ای از هم‌وطنان واقعا از هر جهت گرفتار هستند چنین حیف و میل بیت‌المال چه توجیهی دارد؟
4061---0917
* اگر اداره برق مشهد قبوض برق مجتمع‌های مسکونی را مثل خانه‌های ویلایی به داخل خانه‌های آپارتمانی می‌انداخت به طور قطع آمار بدهکاران شرکت برق پایین می‌آمد چرا که بیشتر بدهکاران برق از آنجا که قبض برق به دستشان نمی‌رسد از بدهکار بودن و مبلغ بدهکاری خود خبردار نیستند.
6091---0915
* به نظر شما از چه راهی می‌توان مانع (حرام‌خواری، اسراف، ضربه به بیت‌المال، ظلم به فقیران و کارگران فقیر) توسط برخی از دولتمردان و مسئولین اطراف رئیس‌جمهور ساکن در کاخ سعدآباد شد؟!
7934---0930
* با این قیمت‌های وحشتناک که یکی پس از دیگری بر مردم نجیب ایران تحمیل می‌شود مسئولین چه جوابی می‌خواهند بدهند؟ بطور قطع بدانید خیلی از رأی‌دهندگان به آقای روحانی امروز در رأی خود تردید کرده‌اند مگر کسانی که در این دولت به آب و نانی رسیده‌اند.
علیمردانی
* متاسفانه هنگام تخریب منزلی در منطقه دربند شمیران تعدادی درخت چندین ساله و با قدمت را قطع کرده‌اند. جلوی این بی‌توجهی‌های مسئولان شهرداری باید گرفته شود.
5521---0919
* در این قرن با وجود ادعای تمدن بشریت و  گسترش اطلاعات و آگاهی‌های انسانها، چقدر بعضی از حیوانات انسان‌نما دچار سقوط و پستی و پلیدی می‌شوند که در کشور عراق پنج طفل معصوم را در برابر چشمان مادرانشان سر می‌برند!
8282---0939
* باز شدن آب رودخانه خشک و تشنه زاینده‌رود، خون تازه‌ای است در شریانهای حیات  این خطه سرسبز کشور عزیزمان ایران اسلامی، جاری شدن آن جای تبریک و تشکر دارد.
محمود بلیغیان
* بسیار جالب است افراد محروم و ضعیف جامعه عشق و علاقه‌مندیشان به نظام و مسئولین بالای نظام بیشتر است و برعکس افرادی که پولشان از پارو بالا می‌رود مدام طلبکار هستند و نق می‌زنند.
8916---0911
* انتشار بیانیه تشکرآمیز از رهنمودهای رهبری توسط وزیر ارشاد و سپس ادامه دادن به سیاست‌های قبلی زاویه‌دار با سیاست‌های کلی نظام نوعی بازی سیاسی و دست کم گرفتن شعور و درک سیاسی مردم است. عرض می‌کنیم این شیوه مدیریت عواقب خوش برای آقای وزیر و دولت نخواهد داشت.
5280---0911
* آقای اوباما این شما هستید که باید حقوق مسلم ایرانیان را در نظر بگیرید وگرنه بعد از توقف این مذاکرات چنان سرعت و شتابی توسط دانشمندان بومی بر فعالیتهای هسته‌ای خود بدهیم که چشمان تو و جهانیان به آن از حدقه بیرون بیاید.
1575---0937
* سران آمریکا باید پیام ملت ایران را خوب بفهمند 36 سال است که هر چه ظلم و ستم بوده به کشورمان کرده‌اید. اما از طرف دیگر هر چه ملت ایران اقتدار و پیشرفتهای علمی در طول عمر سه هزار ساله خود بدست آورده است از همین رهگذر بوده لذا نیازی به توافقات شما در مذاکرات 5+1 نداریم آن هم از نگاه باج‌خواهی.
عونی