kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۸۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مردان جهادی که قدرت در دستشان نیست این‌گونه جور مدیران ناکارآمد غربگرا را می‌کشند و به مردم خوزستان خدمت می‌کنند. تصور کنید اگر دولت جوان و انقلابی روی کار آید چه موفقیت‌هایی را به یاری خداوند نصیب این مردم خواهند کرد.
8688---0938
* چرا دولت در خروج از برجام این‌قدر تعلل می‌کند؟ وقتی شیطان بزرگ از آن خارج شد و اروپای بدعهد هم تدبیری نکرد جز وقت‌کشی و خیانت، جمهوری اسلامی چرا باید به تنهایی بار تعهدات برجام را بر اساس امیال غربی‌های خبیث به دوش بکشد؟!
بهنام محمدی
* بزرگ‌ترین سرمایه این کشور اعتماد مردم است. همین اعتماد بود که موجب شد مردم خطر بزرگی مثل جنگ تحمیلی را از سر این کشور دفع کنند و تاکنون چشم فتنه‌های زیادی را کور کرده‌اند. ای‌کاش آقای رئیس‌جمهور به جای تکاپو برای راضی‌کردن آمریکا به دنبال به دست آوردن اعتماد مردم و یک همت جهادی با تکیه بر قدرت همین مردم برای حل مشکلات بود.
7345---0912
* اقدام ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی برای اتحاد کشورهای اسلامی آن هم با محوریت ایران کار کوچکی نیست. سعودی‌ها از حالا سکته را زده‌اند!
0049---0911
* عبارت دور زدن تحریم‌ها که آقای رئیس‌جمهور و وزیر خارجه کشورمان به کار می‌برند بار منفی دارد پیشنهاد بنده این است که به جای این جمله از عبارت مقابله با تحریم‌های ظالمانه که بار مثبت دارد استفاده بشود.
ابوالقاسمی
* مرعشی در گفت‌وگو با روزنامه زنجیره‌ای شرق می‌گوید، مدیریت انقلابی، فقر و بدبختی است! (98/10/2)! صاحبان چنین تفکرات کینه‌توزانه و جاهلانه‌ای امروز بعضاً سکان مدیریتی کشور را به دست گرفته‌اند که در حوادث و رخدادهای طبیعی مثل زلزله و سیل و... کاری با مردم ندارند و تنها نظاره‌گرند، ولی همین مدیریت انقلابی است که در وسط میدان حوادث حضور دارد و به کمک مردم می‌شتابد نه مدیران لیبرال فراری از مردم.
بیگ‌زاده
* اینکه برخی مدیران دولتی به خاطر آلودگی هوا از تخلیه شهر سخن می‌گویند اصلاً مبنایی دارد؟ آیا امکان تخلیه شهر بالای 10-15 میلیون وجود دارد؟ کجا اسکان یابند؟
3107---0902
* آیا بهتر نیست به جای تعطیلی مدارس تدبیری برای مراکز و شرکت‌هایی مثل تولید خودروهای بی‌کیفیت که در آلوده‌کردن شهرها مؤثرند داشته باشند؟
8313---0919
* وقتی مدارس و مهدکودک‌ها برای آلودگی هوا تعطیل می‌شود و کارمندان باید سر کار باشند تکلیف بچه‌ها و نونهالان چه می‌شود؟ به همه کارمندان زن که مرخصی نمی‌دهند تا مراقب فرزندان باشند. لطفاً مدیران در چنین مواقعی  درست و معقولانه تصمیم بگیرند؟
1758---0935
* به مردم گزارش بدهند که در 6 سال گذشته برای کاهش آلودگی هوا چه اقدام مفیدی کرده‌اند و چرا مدیران مربوطه به جای اقدام و پاسخگویی به مردم منتظر باد و باران مانده‌اند!
هراتی
* یعنی با پذیرفتن FATF همه مشکلات حل می‌شود، کولبران دیگر اقدام به انجام کارهای پرخطر نمی‌کنند و سفره آب‌رفته مردم از این بیشتر آب نمی‌رود و... همین که به مردم تضمینی نمی‌دهند تا در صورت محقق نشدن وعده‌ها مردم بتوانند از مراجع قانونی آن را پیگیری کنند نشان می‌دهد خودشان هم می‌دانند که FATF هیچ مشکلی را که حل نمی‌کند مسائل جدیدی هم ایجاد خواهد کرد.
1700---0936
* متاثر شدم وقتی خبر فوت نوجوان 14 ساله کولبر را شنیدم اما رفتار بی‌شرمانه نشریات زنجیره‌ای مرا بیشتر آزار داد زیرا به‌جای تحلیل صحیح این موضوع آن را به لزوم دیپلماسی سازش با دشمن ربط دادند! آخر بیکاری جوانان کشوری با این همه ظرفیت‌های اشتغال چه ربطی به امتیاز دادن به دشمنان دارد!
2298---0919
* نوجوان 14 ساله که به‌خاطر تکه‌ای نان جانش را در مسیر کولبری از دست داد در زمان روی کار آمدن دولت آقای روحانی با حمایت اصلاح‌طلبان 8 سال سن داشت پس اوضاع بد معیشتی بسیاری از مردم مرزنشین ارتباط مستقیمی با وعده‌های بر زمین مانده دولت دارد.
4610---0902
* در به ثمر نرسیدن مبارزه با کالای قاچاق، دولت مقصر است! اگر دولت واقعا اراده آن را داشته باشد جمع کردنش 6 ماه نیاز ندارد. کار را به بسیجیان واگذارید و ظرف یکی دو ماه قدرت نهفته آنها را در حل این مشکل خواهید دید.
سلطان ویس
* مسئولان دانشگاه خوارزمی پاسخ دهند که به چه انگیزه‌ آن مجلس سراسر ابتذال و لاقیدی را در شب یلدا به راه انداخته‌اند؟ آیا حاضرند خانواده خود را به چنین مجالسی بفرستند؟
دولابی
* اگر دولت ایجاد اشتغال بکند و مشکل بیکاری جوانان را از بین ببرد کسی قاچاق و کولبری نمی‌کند در نتیجه آمار تخلف و حوادث بد به صفر می‌رسد و آرامش در جامعه حاکم خواهد شد.
0685---0916
* بسیاری از خودروها فاقد کاتالیست هستند و گران بودن کاتالیست باعث شده مالکان خودروها نتوانند کاتالیست را روی خودرو نصب کنند. کاش یارانه‌ای برای تولید انبوه و ارزان‌قیمت کاتالیست‌ها در نظر گرفته می‌شد تا شاهد آلودگی هوای شهر و تعطیلات یک هفته‌ای مدارس و... نباشیم.
1385----021 و 7472---021
* نیروهای انقلابی از سخنان اصلاح‌طلبان که می‌گویند ما رأی نداریم فریب نخورند شاید دوباره بخواهند مثل سال 92 با اتهام دیوارکشی، اعدام و دلار 5000 تومانی و... مردم را فریب دهند و رأی لازم را کسب کنند. لازم است نیروهای دلسوز با برنامه حساب‌شده و ارائه آن به افکار عمومی به عرصه بیایند.
3306---0912
* موسوی لاری عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مصاحبه‌ای گفته، مردم ولی‌نعمت ما هستند! به‌عنوان فردی از این مردم عرض می‌کنم اما شما اصلاح‌طلبان ولی‌نقمت ما هستید... عملکرد مصیبت‌آفرین شما در فتنه‌های گذشته اظهرمن‌الشمس است و نیاز به بیان ندارد!
4190---0917
* یکی از خلقیات عجیبی که آقای رئیس‌جمهور دارد این است که نزد بیگانگان خضوع می‌کند ولی در مواجهه با مردم سرسنگین و گردن‌فراز است، در حالی که باید برعکس باشد.
1138---0911
* بعضی افراد مدعی اصلاحات چقدر باید پست و فرومایه باشند که از افراد جانی و قاتل در آشوب اخیر حمایت و شهدای بی‌گناه این فاجعه را قاتل معرفی کرده‌اند!
9915---0914
* بعضی نمایندگان مجلس صبح تا شب در فضای مجازی مشغول توئیت زدن هستند. معلوم می‌شود که واقعا بیکارند!
6790---0912
* چه اصراری است که مسئولین گندم وارداتی را دو برابر قیمت گندم داخلی خرید می‌کنند؟ با سوءمدیریت کشور را به وابستگی‌های بیشتر سوق می‌دهند تا با این نوع مدیریت چند وقت دیگر برای تامین نان نیز با مشکل تحریم مواجه ‌شویم؟ خدا نگذرد از کسانی که با بی‌تدبیری کشور را هر روز بیشتر از گذشته به بیگانگان وابسته می‌کنند. با این نحو مدیریت، کشاورزی از رونق خواهد افتاد.
8886---0930 و 6960---0936