kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۸۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

جرج سوروس و وکیل ترامپ به جان هم افتادند

دعوای ترامپ و دموکرات ها بر سر استیضاح و «رسوایی اوکراین گیت» به «رودی جولیانی» وکیل شخصی ترامپ و «جرس سوروس» پدر کودتاهای رنگی نیز رسید و این دو حالا چند روزی است به شدت به جان هم افتاده اند.


  سرویس خارجی-

«رودی جولیانی»، وکیل شخصی دونالد ترامپ و حقوق بگیر منافقین در گفت وگویی با مجله «نیوزویک» با متهم کردن سورس پدر کودتاهای رنگی و حامی مالی دموکرات ها  به دخالت در استیضاح ترامپ گفته؛ «ماری یووانویچ»، سفیر سابق آمریکا در اوکراین از سوی جرج سوروس، اهداکننده مالی دموکرات‌ها «کنترل» می‌شود. جولیانی اضافه کرد: سوروس چهار سفیر را در این جایگاه قرار داده و ماموران اف‌بی‌آی را اجیر می‌کند. سوروس «دشمن اسرائیل» و به طور کلی «انسانی مزخرف»
است.
 به گزارش ایسنا  وی افزود: «اگر با سوروس مخالفم به من نگویید یهودی‌ستیز هستم. سوروس به سختی یک یهودی محسوب می‌شود. من از او یهودی‌ترم. احتمالا بیشتر از او از یهودیت می‌دانم. او به کنیسه نمی‌رود.من از نیمی از دوستانم یهودی‌تر هستم».
«لورا سیلبر»، سخنگوی بنیاد سوروس تئوری‌های مطرح شده درباره کنترل شدن سفرای آمریکا از سوی سوروس را تکذیب کرده و هدف این اظهارات از سوی جولیانی را برانگیختن نفرت، تضعیف دموکراسی و منحرف کردن اذهان عمومی از روند استیضاح  ترامپ و سوالاتی مهم درباره امنیت ملی و قانون اساسی عنوان کرده است.  هنوز «سوروس» پاسخ این حملات تند «جولیانی» را نداده است.