kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

تجمع ضد صهیونیستی در لندن؛ کنار مردم غزه می‌مانیم

صدها نفر از مردم در شهر لندن با تجمع در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در این شهر نسبت به ادامه سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها اعتراض کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، حدود 600 نفر از فلسطینی‌های ساکن لندن و حامیان فلسطین با برگزاری تظاهرات و انجام راهپیمایی به سوی سفارت رژیم صهیونیستی حرکت کردند و اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های تل‌آویو ابراز کردند.
تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی علیه اسرائيل تاکیدکردند که در کنار غزه می‌مانند و همچنان پشتیبان ملت فلسطین هستند.
تظاهرکنندگان همچنین اظهار داشتند، حمله اسرائيل به غزه به یک مسئله عادی تبدیل شده و هر روز رژیم صهیونیستی زنان و کودکان را به قتل می‌رساند، منازل را تخریب می‌کند و قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد اما هیچ‌کس به این تجاوزات و جنایات اعتراض نمی‌کند.
از سوی دیگر، گروه‌های حامی مردم فلسطین، جمعیت‌های طرفدار تحریم رژیم صهیونیستی، سازمان‌های دانشجویی فلسطینی و سازمان‌های مسیحی و یهودی آمریکایی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی از همه حامیان فلسطین خواستند در راهپیمایی محکومیت جنایات صهیونیست علیه فلسطینیان شرکت کنند.
این درخواست‌ها برای اعلام همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و درخواست از جامعه جهانی و سازمان ملل برای مداخله فوری به منظور حمایت از مردم فلسطین صورت گرفته است.