kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
ضرغامی:

رئیس‌جمهور همان‌طور که با جانسون می‌خندد با خودی‌ها خوش اخلاق‌تر باشد

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: همیشه اعتراض‌مان به آقای روحانی این است که شما همین طور که با خارجی‌ها برخورد می‌کنید و مثل خنده اخیر با آقای جانسون در سازمان ملل، در جلسات داخلی هم با خودی‌ها خوش اخلاق‌تر باشید.


 

عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج با‌اشاره به اغتشاشات اخیر و گرانی بنزین گفت: علاوه‌بر اینکه عده‌ای آشوبگر و اغتشاشگر اقدامات زشتی انجام دادند و به اموال عمومی و مردمی آسیب وارد کردند اما عده‌ای هم بودند که به نحوه گرانی بنزین اعتراض داشتند.
ضرغامی افزود: ما بارها با آقای روحانی در جلسات بحث کرده‌ایم و بعضی وقت‌ها هم با او دعوایمان می‌شود و بعضی وقت‌ها به ما می‌گوید بروید بیرون و ما نمی‌رویم و نهایتا خودش می‌رود، همیشه اعتراضمان به آقای روحانی این است که شما همین طور که با خارجی‌ها برخورد می‌کنید و مثل خنده اخیر با آقای جانسون در سازمان ملل، در جلسات داخلی هم با خودی‌ها خوش اخلاق‌تر باشید و اگر کسی هم اعتراضی می‌کند با محبت و خنده و احترام اجازه دهید حرفشان را بزنند که متاسفانه این رفتار آقای روحانی برهوت است.
وی در ادامه گفت: در طول این چند سال اخیر در یک جلسه داخلی چه من باشم چه آقای رحیم‌پور ازغدی و چه دکتر گلشنی و چه آقای کچوئیان به محض اینکه یک برخورد انتقادی می‌کنید حال رئیس‌جلسه عوض می‌شود.
رئیس‌اسبق رسانه ملی با مقایسه اقدام دولت قبل در گران کردن مصرف بنزین با دوره کنونی گفت: این در حالی که دولت قبلی اول پولی را به حساب مردم ریخت و با مردم حرف زد و گفت که هرگاه بنزین گران شد از این پول استفاده کنید اما عیب دولت کنونی این است که با مردم حرف نمی‌زند، چه‌اشکالی دارد که با مردم حرف می‌زدید این خوب نیست که وزیر کشور دولت تدبیر در تلویزیون حاضر شود و بگوید ما چند ماه قبل می‌خواستیم این کار را انجام دهیم اما یک دفعه خبر لو رفت.
به گزارش دانا، ضرغامی ادامه داد: این چه برخوردی با مردم است که خود رئیس‌جمهور هم می‌گوید وقتی از خواب بیدار شدم دیدم بنزین را گران کرده‌اند که رفتار خوبی نبود و این قدر اعتراض به این گفته شد که مطمئن هستم خود رئیس‌جمهور هم از بیان آن حرف پشیمان است به خصوص با آن خنده‌ مردم را سر لج آورد چرا که در زمان سختی مردم چنین خنده‌ای آثار منفی دارد.