kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

قیمت تورهای گردشگری تابستان اعلام شد

قائم مقام سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری‌ تهران از اعلام قیمت تورهای گردشگری و آغاز برنامه‌های گردشگری رمضان از ساعت 15 هر روز خبر داد.


به گزارش تسنیم، حمیدرضا بتو در تشریح برنامه‌های گردشگری تابستان اظهار داشت: در برنامه‌های گردشگری پیش از افطار 5 مسیر ویژه تعریف شده که از این تعداد 4 مسیر منتهی به برج میلاد است.
وی با اعلام اینکه آغاز به کار برنامه‌های پیش از افطار از ساعت 15 هر روز است افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این تورها، گردشگری پیش از افطار با محوریت زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی است که پایان‌بخش این برنامه نیز پذیرایی افطار از شهروندان خواهد بود.
بتو در ادامه به طراحی چهار مسیر ویژه برنامه‌های افطار تا سحر اشاره و تصریح کرد: از این چهار مسیر یک مسیر مختص زیارت اماکن متبرکه قم و جمکران بوده و سه مسیر دیگر نیز برای بازدید اماکن گردشگری شهر تهران با محوریت بقاع متبرکه، امامزاده‌ها و مساجد تاریخی شهر تهران تعریف شده است.
قائم مقام سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه شهروندان از طریق تماس با سامانه 137 و نیز مراجعه حضوری به سرای محلات از تمامی طرح‌ها و مقاصد گردشگری مطلع خواهند شد، گفت: نرخ این تورها با توجه به خدمات ارائه شده از 18 تا 25 هزار تومان متغیر است اما آنچه برای برپایی تورهای مهدویت (قم- جمکران) در نظر گرفته شده 30 هزار تومان است.
بتو در پایان با عنوان اینکه شهروندان پس از تماس با سامانه 137 به نزدیکترین آژانس گردشگری معرفی می‌شوند، خاطر نشان کرد: در صورت افزایش میزان تقاضا اعزام‌ها به صورت محله‌ای و از هر سرای محله‌ خواهد بود.