kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
در دو حادثه جداگانه در تهران رخ داد

دستگیری سارقین موتورسوار با شلیک چندین گلوله

ماموران کلانتری پایتخت در دو عملیات جداگانه برای متوقف و دستگیر کردن راکبان سارق دو موتورسیکلت به تیراندازی هوایی و مستقیم متوسل شدند.


سرگرد صادق زرونی رئیس کلانتری 128 تهران‌نو از دستگیری دو موتورسیکلت‌سوار خبر داد که در مسیل جاجرود در حال تردد مشکوک بودند.
وی افزود: راکبان موتورسیکلت با مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار کردند و توجهی به ایست‌های مکرر حتی شلیک 2 تیر هوایی پلیس نیز نکردند.
سرگرد زرونی گفت: در ادامه تعقیب و گریز 5 تیر به لاستیک موتورسیکلت شلیک شد که در نهایت در تقاطع خیابان امامت راننده قادر به کنترل نبوده و با گاردریل برخورد کردند و هر دو نفر به صورت پیاده به فرار خود ادامه دادند که بالاخره متهمان به نام‌های «احسان» و «پیمان» نام داشتند دستگیر شدند.
متهمان پس از دستگیری جهت بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند که در هنگام انتقال یکی از شهروندان به واحد مراجعه و اظهار داشت: متهم اصلی ساعاتی پیش مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد به همراه یک دستگاه گوشی و یک عینک از خودروی وی به سرقت برده است.
دستگیری موتورسواران موبایل‌قاپ
 با شلیک هوایی
سرهنگ کیومرث حسنوند رئیس کلانتری 112 ابوسعید هم از دستگیری دو متهم به موبایل‌قاپی در میدان منیریه تهران خبر داد و گفت: این دو متهم در مسیر میدان منیریه به طرف میدان قزوین در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند.
به گفته وی، متهمان هنگام گریختن تعادل خود را از دست دادند و پس از واژگون شدن موتورسیکلت اقدام به فرار به صورت پیاده کردند و در حین فرار گوشی‌ها و سیم‌کارت‌های سرقتی را به اطراف پرتاب می‌کردند.
رئیس کلانتری 112 ابوسعید تاکید کرد: ماموران در حین تعقیب و گریز با کشیدن 3 بار  «ایست» به متهمین دستور توقف دادند اما از آنجا که به این هشدار توجهی نشده بود لاجرم اقدام به شلیک تیر هوایی می‌شود.