kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

نبود پزشک زنان و زایمان در بیمارستان باغملک

نبود متخصص زنان و زایمان در شهرستان باغملک علاوه بر ایجاد نگرانی برای زنان باردار آنان را روانه اهواز و شهرستان‌های همجوار کرده است.

اهواز- خبرنگار کیهان:

نزدیک به یک ماه است که بیمارستان شهید طباطبایی شهرستان باغملک پزشک متخصص زنان و زایمان ندارد و مشکلات زیادی را برای زنان باردار و خانواده‌هایشان به وجود آورده است و این در حالی است که زنان باردار هفته‌ای یک بار امکان بروز حوادث جاده‌ای را به جان می‌خرند و خود را به مراکز درمانی در دیگر شهرها می‌رسانند.
معاون بهداشت و درمان شهرستان باغملک و رئیس بیمارستان شهید طباطبایی درباره نبود پزشک متخصص زنان گفت: از تاریخ پنجم خرداد ماه پزشک متخصص زنان بیمارستان که به صورت ساعتی در این بیمارستان کار می‌کرد به مرخصی رفت و بعد مطلع شدیم در استان محل اقامتش مشغول خدمت شده است.
وی با بیان اینکه پزشک متخصص زنان باید از یک ماه قبل در خصوص عدم همکاری با بیمارستان اطلاع‌رسانی کند تا بیمارستان در این مدت پزشک جایگزین را انتخاب کند اظهار کرد: در حال حاضر زایمان طبیعی زنان باردار به عهده مامایی است که در این بیمارستان است دکتر بهنام جاروسایی افزود: تاکنون 25مورد زایمان طبیعی توسط مامای این بیمارستان صورت گرفته و یک مورد نیز زایمان به روش سزارین به بیمارستان اهواز انتقال یافت.