kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

میراسماعیلی: مجبورم نکنید ناگفته‌ها را بگویم



رئیس‌فدراسیون جودو با بیان اینکه برخی دوستان کاری نکنند که ناگفته‌هایم را به زبان بیاورم، گفت: باردیگر می‌گویم که داورزنی تاکید داشت محمد بریمانلو و سعید ملایی به مسابقات جهانی ژاپن اعزام شوند و اعزام ملایی هم با نظر داورزنی و برخلاف تصمیم وزیر و کمیته ملی المپیک انجام شده است.
آرش میراسماعیلی در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تشریح ابعاد تازه‌ای از اتفاقات فدراسیون جودو پرداخت واظهار داشت: شخص وزیر ورزش و رئیس‌کمیته ملی المپیک مخالف اعزام تیم جودو به ژاپن بودند اما پس از چند روز از این موضوع، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش شخصا به این موضوع ورود کرد و به دفتر وزیر ورزش رفت. داورزنی سپس مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو و کارشناس وزارت ورزش را احضار کرد و گفت تیم ملی باید به رقابت‌های جهانی اعزام شود.
وی سپس در تماس تلفنی با بنده تاکید کرد موضع و تصمیم وزارت ورزش این است که سعید ملایی و محمد بریمانلو به همراه سرمربی تیم ملی به رقابت‌های جهانی ژاپن اعزام شوند. ما نیز حسب دستور داورزنی در مقام معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش امور مربوط به گرفتن ویزا برای اعضای تیم را دنبال کردیم. زارعیان نیز در جریان تمامی این موارد هست و می‌تواند تایید کند.
میراسماعیلی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز تعجب از برخی اظهارات گفت: آقایان اجازه بدهند سکوت کنم و مجبورم نکنند ناگفته‌هایی را بر زبان بیاورم که در آن صورت خیلی به ضررشان تمام خواهد شد.
تعجب می‌کنم آقایان چرا منکر واقعیت‌ها می‌شوند؟ ما به‌دنبال این نیستیم که یک نفر را قربانی و یا محکوم کنیم اما موظفیم واقعیات را بگوییم چرا که نظام و فدراسیون و ورزش ایران در کنار ۶۰ هزار جودوکار کشور از حق طبیعی‌شان محروم شده‌اند. نمی‌دانم چرا گفتن حقایق به مذاقشان خوش نیامده است؟ به صراحت می‌گویم حتی یک قدم نیز از مواضع نظام عقب نمی‌نشینم و افتخار می‌کنم که یک ورزشکار و مدیر ولایت مدار هستم. با شهامت نیز این موضوع را فریاد می‌زنم.