kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

حوادث کوتاه از کشور


    
    مرگ موتورسوار
بابل – خبرنگار کیهان: تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در بابل یک جوان ۳۰ ساله را به کام مرگ برد.
این حادثه در جاده بابل به قائمشهر و ابتدای خداداد ۲۵ رخ داد که راکب ۳۰ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.
در این حادثه راننده دیگر موتورسیکلت که جوان ۱۸ ساله بود دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و چند قسمت بدن شد و پس از اقدامات پزشکی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافت.
سانحه مرگبار
خرم آباد – خبرنگار کیهان: حامد نظرنیا مدیرکل بازرسی منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی همراه همسرش در سانحه رانندگی درگذشت.  در این سانحه رانندگی که در محور ملایر رخ داد، یک دستگاه خودرو ال ۹۰  به‌دلیل لغزنده‌بودن جاده از مسیر خود منحرف شده و به خودرو حامل مرحوم حامد نظرنیا، همسر و سه فرزندش برخورد کرد.حامد نظرنیا و همسر وی در دم جان خود را از دست داده و دو دختر و یک پسر آنان نیز به‌شدت آسیب دیدندکه اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر بستری و تحت مداوا هستند.
سهل انگاری زنبوردار
همدان – خبرنگار کیهان: رئیس‌پلیس آگاهی استان همدان اظهارکرد: شعله‌های پیک‌نیک چادر یک زنبوردار در نهاوند را به آتش کشید و موجب مرگ او شد.
سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: مرد ۴۴ ساله در دامنه‌های شهرستان نهاوند مشغول زنبورداری بود و برای گرم کردن چادر مسافرتی خود اقدام به روشن کردن پیک‌ نیک کرده بود اما هنگام خواب، آتش به چادر سرایت کرد.
رئیس‌پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: این مرد غیر بومی به علت سوختن چادر جان خود را از دست داد.
گازگرفتگی تبعه افغان
رشت – خبرنگار کیهان: فرمانده نيروي انتظامي رودبار از مرگ يك كارگر تبعه افغانستان و كارفرماي وي براثر گازگرفتگي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ حميدرضا فيضي اظهار داشت: در اين حادثه يك كارگر 30 ساله تبعه كشور افغانستان حين حفاري در عمق 12 متري زمين دريكي از باغات زيتون شهر لوشان رودبار دچار گازگرفتگي شده و از صاحب باغ جهت خروج از چاه استمداد طلبید.وي با بيان اينكه صاحب 54 ساله باغ نيز پس از ورود به داخل چاه براثر استنشاق گاز منواكسيدكربن بي هوش شد گفت: تا رسيدن نيروهاي امدادي صاحب باغ و كارگر افغان به‌علت استنشاق گاز منواكسيدكربن جان خود را از دست دادند.
واژگونی خودرو
قزوین – خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس راه استان قزوین از جان باختن یک نفر ومصدومیت دونفر بر اثر واژگونی سواری پژو207 در محور «بوئین زهرا به قزوین»، خبر داد.
سرهنگ «نصراله بیگلری» افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر از سرنشینان خودرو، مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
وی تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تصادف را عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو 207اعلام کرده است.
تعطیلی آژانس مسافرتی متخلف
مشهد- ایرنا: یک واحد آژانس مسافرتی در مشهد به علت تخلف در فروش بلیت عتبات عالیات مهر و موم شد.
رئیس‌شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: این دفتر هواپیمایی در کوچه عباس قلی خان بدون داشتن مجوز فروش بلیت به مقصد عتبات عالیات، بلیت می‌فروخت.
امید جلیلی افزود: این آژانس مسافرتی همچنین بلیت هواپیما را به نرخی بیشتر از نرخ مصوب ارائه می‌کرد.
کشف اموال سرقتی
کرج - ایرنا: پلیس البرز در اجرای یک طرح ضربتی، ۱۰ میلیارد تومان اموال سرقتی را در این استان کشف کرد. فرمانده انتظامی البرز اظهارداشت: دراجرای این طرح ۷۸ نفر دستگیر شدند که ۶۰ نفر دارای سوابق کیفری هستند.سرتیپ عباسعلی محمدیان ، اضافه کرد: دستگیری  ۶ نفر مالخر و متلاشی شدن ۲۵ باند سرقت از مهمترین اقدامات به شمار می‌رود.وی  گفت: از متهمان مقادیر زیادی  لوازم منزل، خودرو، وسایل داخل خودرو، لوازم برقی، طلا وجواهر، فرش، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه کشف شد.
ضبط مواد محترقه
سنندج - ایرنا: فرمانده انتظامی کردستان گفت:‌ ۱۳۶ هزار عدد مواد محترقه از ۲ نفر در داخل شهر مرزی بانه کشف و ضبط شد.
سرتیپ آزادی، اظهار داشت:‌ این تعداد مواد محترقه از یک خودروی سواری تویوتا کشف شد و پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.
وی اضافه کرد: ارزش برآورد شده از این میزان مواد محترقه کشف شده توسط کارشناسان یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.
بازداشت حفار غیر مجاز
مشهد – ایلنا: فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان رضوی از دستگیری سه حفار غیر مجاز درشهرستان داورزن خبرداد.
سرهنگ محمد علی مدیر، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر حفاری غیرمجاز، ساعت 3 بامداد 3 نفر از حفاران غیر مجاز در حین حفاری توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی، ماموران نیروی انتظامی و سپاه دستگیر شدند. وی ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شدند.
کشف مواد مخدر
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان از کشف 666 کیلو و 500 گرم تریاک در شهرستان‌های لارستان و نی ریز خبر داد. سرتیپ رهام بخش حبیبی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی «چهار برکه» شهرستان لارستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بندر عباس - لارستان، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.وی افزود: در بازرسی از این خودرو، 346 کیلو و 500 گرم تریاک که در کف کامیون جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور قطرویه - نی ریز، به یک کامیون مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 320 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در لاستیک‌ها جاسازی شده بود، کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.