kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

توقف خودرو روزه‌خواران متظاهر

رئيس پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از طرح ویژه پلیس برای برخورد با روزه‌خواران در اماکن عمومی خبر داد.


سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آغاز طرح ویژه پلیس تهران بزرگ در برخورد با متظاهرکنندگان به روزه‌خواری اظهار داشت: پلیس پایتخت همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان طرح ویژه‌ای را برای برخورد با متظاهرکنندگان به روزه‌خواری در اماکن عمومی به اجرا گذاشته است که در این طرح ماموران موتورسوار و خودرویی پلیس، اعم از یگان‌های انتظامی و راهور با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و استعمال دخانیات در خودرو و معابر عمومی برخورد می‌کنند.
وی با بیان اینکه با روزه‌خواران در اماکن عمومی اعمال قانون شده و خودروشان توقیف می‌شود، افزود: همچنین ماموران پلیس اماکن تهران بزرگ نیز ضمن بازدید از اغذیه‌فروشی‌ها در سطح شهر نسبت به برخورد با اغذیه‌فروشان متخلف اقدام و واحدهای صنفی مربوطه را پلمب می‌کنند.
محرابی ادامه داد: همچنین تسهیلات ویژه‌ای برای اغذیه‌فروشان، آبمیوه‌فروشان، حلیم‌فروشی‌ها در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و این صنوف می‌توانند از اذان مغرب تا سحر به فعالیت‌های صنفی خود ادامه دهند.
محرابی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی پذیرایی (اغذیه‌فروشی و آبمیوه‌فروشی) می‌توانند مراتب را از طریق 110 به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به این موضوع رسیدگی شود.