kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۸۱۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹

فتاح: از بگیر و ببندها نگران نشوید؛ انقلاب زنده‌تر می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آنها که قبلاً مسئول بوده و اموال را برده‌اند باید برگردانند؛ از بگیر و ببندها نگران نشوید و نهراسید، انقلاب زنده‌تر می‌شود.



پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان عصر روز ۲۹ مردادماه در جمع فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه‌های کشور در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: انقلاب اسلامی در حال یک تغییر درونی است و پیاده شدن عده‌ای از قطار آن، طبیعی و ناگزیر است؛ حتی ممکن است برخی جاها انقلاب زخم بردارد اما برای شفابخشی و اعتلای انقلاب لازم است.
رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: در بنیاد مستضعفان نیز به فرموده رهبری، وظیفه سنگین رفع استضعاف را بر عهده‌داریم که امید داریم با حمایت مردم و همت جوانان انقلابی نتایج خوبی در پی داشته باشد. همه اموال بنیاد که دست دیگران است باید به محرومین برگردد و طی صحبتی که با آیت‌الله رئیسی داشتم، بنا شد لیست اموال متصرفه را جهت رفع تصرف به ایشان بدهم.
فتاح با تأکید بر اینکه اکنون دیگر وقت شعاردادن نیست و باید وارد میدان عمل شویم، تصریح کرد: ما ازسیستم اداری ناامید هستیم؛ برای ادامه این حرکت عدالتخواهانه همه باید در میدان مطالبه‌گری حضور داشته باشند، اعم از مردم و دانشجویان، زیرا ما به اندازه‌ای می‌توانیم بایستیم که حمایت مردمی‌داشته باشیم.
رئیس بنیاد مستضعفان با‌ اشاره به هشدارهای قرآن نسبت به پرهیز از دنیاپرستی به‌ ویژه برای مسئولان گفت: مقام نظام اسلامی نمی‌تواند کاخ‌نشین باشد؛ ما انقلاب کردیم که سرمایه مردم دست خودشان باشد نه اینکه از شاه بگیریم و خودمان استفاده کنیم. حتی آنها که قبلاً مسئول بوده و اموال را برده‌اند باید برگردانند؛ از بگیر و ببندها نگران نشوید و نهراسید، انقلاب زنده‌تر می‌شود.