kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳

حمایت ۵۰۰ استاد دانشگاه تهران از برنامه‌های آیت‌الله رئیسی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی

۵۰۰ عضو هیئت علمی بسیجی دانشگاه تهران در نامه‌ای، حمایت خود از برنامه‌های اعلامی و انقلابی آیت‌الله رئیسی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی را اعلام کردند.

به گزارش تسنیم، 500 عضو هیئت علمی بسیجی دانشگاه تهران طی نامه‌ای ضمن حمایت از برنامه‌های اعلامی و انقلابی آیت‌الله رئیسی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک علمی و معنوی در استمرار این حرکت انقلابی اعلام کردند.
اساتید بسیجی دانشگاه تهران در این نامه، ضمن اعلام حمایت از اقدامات انقلابی قوه‌قضائیه که مطابق با فرمان 8ماده‌ای مقام معظم رهبری در مبارزه‌ با فساد و برنامه سند تحول قضائی است، آمادگی خود را برای کمک‌های علمی در استمرار این حرکت انقلابی و انجام مطالبات فوق اعلام داشته تا با اجرای این برنامه‌ها دست نااهلان و نامحرمان، فارغ از هرگونه وابستگی سیاسی یا فامیلی به اصحاب قدرت، از نظام اسلامی قطع گردد.
در این نامه بر مواردی همچون اصلاحات انقلابی در قوه قضائیه نظیر برخورد با برخی افراد نفوذی و فاسد در حوزه ریاست و برکناری عده‌ای از قضات متخلف، رعایت تناسب احکام صادره با جرائم ارتکابی و بازدارنده‌بودن آن، برخورد قاطع با صاحب‌منصبان و آقازاده‌های فاسد، برخورد با مسببان اصلی مشکلات اقتصادی، اجرای کیفرهای اسلامی و حکم حکومتی رهبری و اجرای قوانین مقابله با فساد و لزوم برخورد انقلابی با مظالم اداری تاکید شده است.