kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
جانباز خبر داد

اختصاص نیافتن درآمد آبفای کشور به سازمان هدفمندی یارانه‌ها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از عدم اختصاص بخشی از درآمد آبفای کشور در سال جاری به سازمان هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا جانباز در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: امسال هیچ بخشی از درآمدهای آبفای کشور به سازمان هدفمندی یارانه‌ها تعلق نمی‌گیرد. تعرفه‌ها به صورت جزیی تغییر کرده است و امیدوارم جریان نقدینگی مطلوبی ایجاد شود که به مطالبات به حق پرسنل پاسخ دهیم.
وی افزود: در کشور، مشکلات جدی در خصوص عدم انطباق توسعه‌ها با طرح‌های آمایش سرزمینی داریم. در تمامی بخش‌ها از جمله صنعت،کشاورزی و مسکن که تمامی فشار مضاعف بخش‌های مذکور را بر ما وارد می‌کنند، در حال حاضر مشکل کمی و کیفی آب آشامیدنی داریم.
جانباز با تاکید بر این که اثربخشی اجرای طرح‌های فاضلاب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد: در اجرای برخی طرح‌ها، عقب‌ماندگی داریم. طرح غدیر در فاز یک خود شهرهای خرمشهر و آبادان را بهره‌مند کرد. در فاز دوم نیز شهر اهواز و فاز سوم این طرح تکمیل آب‌رسانی به شهر آبادان را خواهیم داشت. مشکلات شهرهای شادگان، دشت‌آزادگان، سوسنگرد و دیگر شهرها نیز با اجرای این طرح، حل می‌شود.