kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

پای صحبت مردم


سمپاشی بی‌موقع
شهرداری خوراسگان عملیات سمپاشی درختان توت در خیابان‌های این شهر را زمانی انجام می‌دهد که میوه این درختان رسیده است و شهروندان از آن استفاده می‌کنند این امر سبب شده تا  تعدادی از شهروندان راهی مراکز درمانی شوند. و این در حالی است که شهرداری خوراسگان می‌تواند سمپاشی درختان را قبل از به ثمر رسیدن میوه آنها انجام دهد.
همچنین بی‌نظمی در چهارراه معراج این شهر به چشم می‌خورد و از پلیس راهور می‌خواهیم نسبت به اصلاح عبور و مرور و برقراری نظم و ترتیب در این چهارراه اقدام کنند.
جمعی از شهروندان خوراسگان

حذف شرط سفر با تور

هر ساله از سوی سازمان بازنشستگی کشوری کمک هزینه‌ای به نام کمک‌هزینه سفر به بازنشستگان و مستمری‌بگیران اختصاص می‌یابد.
اما شرط تخصیص این کمک هزینه، انجام سفر با آژانس متعلق به سازمان است. از سازمان بازنشستگی کشوری می‌خواهیم تا این کمک هزینه به طور نقدی به بازنشستگان پرداخت و شرط استفاده از گردشگری مورد تائید سازمان حذف شود تا برخی که به دلیل سکونت در شهرستان‌ها امکان سفر با تور گردشگری سازمان را ندارند و برخی نیز ترجیح می‌دهند با خانواده‌ به سفر بروند بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.
جمعی از بازنشستگان کشوری

جداسازی جاده مبارک‌آباد-امامزاده هاشم
عبور و مرور در محور مبارک‌آباد-امامزاده هاشم زیاد است. از آنجایی که این محور دوطرفه است، تصادفات زیادی در آن روی می‌دهد که گاهی مرگ آور است. به همین دلیل، جداسازی مسیر رفت و برگشت جاده مبارک آباد-امامزاده هاشم ضروری به نظر می رسد از مسئولان اداره راه و شهرسازی منطقه درخواست می‌شود که با نصب جداول بتنی یا گاردریل از بروز تصادفات مرگبار در این مجبور جلوگیری کنند.
ساکنان آبعلی

حفر چاه‌های غیرمجاز
آبعلی یکی از منابع مهم تأمین آب شرق استان تهران است و دارای سفره‌های زیرزمینی آب است. عده‌ای در  منطقه هزاردشت آبعلی با احداث ویلای غیرمجاز اقدام به حفر ده‌ها حلقه‌ چاه غیرمجاز برای تأمین آب ویلا و استخرهای شخصی خود کرده‌اند، این افراد نه آب بهاء پرداخت کرده و نه در صرفه‌جویی با دیگر شهروندان مشارکت می‌کنند. مسئولان آب منطقه‌ای استان تهران می‌بایست از حفر چاه‌های غیرمجاز جلوگیری کنند.
اهالی آبعلی