kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶

اهدای 1000 بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان شیراز

در آئینی نمادین، کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور معاون اقتصادی این ستاد، به آسیب دیدگان سیل شیراز اهدا شد.

در محل فرمانداری کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور شکرخواه معاون اقتصادی این ستاد، شامل یک هزار بسته لوازم‌خانگی و دوهزار بسته لوازم‌التحریر به‌صورت نمادین به آسیب‌دیدگان سیل پنج فروردین این شهرستان اهدا شد.
در ابتدای آئین مذکور، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز اظهار داشت: تمام تلاش‌ها انجام شد تا تخصیص منابع ستاد به آسیب‌دیدگان به نحوی باشد که ضمن رعایت عدالت، اسراف‌های معمول در چنین پروژه‌هایی نیز صورت نگیرد.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام خاطرنشان کرد: در هر پروژه‌ای بعضاً مشاهده می‌شود که دورریز و اسرافی وجود دارد که پس‌ازآن نمی‌توان جمعش کرد اما در مدیریت کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، این اتفاق نیفتاد و کمک‌ها با یک برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت مناسب استاندار فارس، به دست صاحبانش رسید.
عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس نیز افزود:   
ستاد اجرایی 3 میلیارد تومان برای کمک به سیل‌زدگان شیراز را مصوب کرد و امروز شاهد تحویل این کمک در قالب لوازم‌خانگی و لوازم‌التحریر و ... هستیم.
وی همچنین گفت: در طول دو ماه اخیر خانه‌های سیل‌زدگان گل‌برداری و شست‌وشو و 207 واحد منزل ترمیم و تعمیر شد.
رحیمی با بیان اینکه در سیل شیراز 700 میلیارد تومان به استان خسارت وارد شد، افزود: اختصاص وام با کارمزد 5 درصد و بلاعوض به سیل‌زدگان از دیگر اقدامات خوبی بود که انجام شد.
در پایان این آئین، تعدادی از کمک‌های فوق به‌صورت نمادین به آسیب‌دیدگان سیل شیراز اهدا شد.
مجموع کمک‌های این ستاد به سیل‌زدگان کل کشور 30هزار بسته لوازم خانگی بوده است.