kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
 آیت الله علوی‌گرگانی:

داعش دست‌پرورده صهیونیسم است 

  آیت الله علوی‌گرگانی‌گفت:گروه تکفیری‌و تروریستی‌داعش به دنبال اجرای‌اوامر و اهداف آمریکا و صهیونیست ها در عراق و سوریه هستند و اعمال جنایت‌کارانه آنان نشان دهنده خوی‌وحشی‌گری‌آنهاست. 
به گزارش خبرگزاری‌حوزه، حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی، در دیدار جمعی ‌از پرسنل سپاه با اشاره به جنایات تکفیری‌های ‌داعش در عراق گفت: وحشی‌گری‌های ‌داعش و سر بریدن انسان‌های ‌بی‌گناه، با حمایت سردمداران استکبار و سرسپردگان آنها در منطقه انجام می‌شود.
وی ‌با تاکید بر این که تکفیری‌ها به دنبال اجرای ‌اوامر و اهداف آمریکا و صهیونیست‌ها در عراق و سوریه هستند، تصریح کرد: جنایات تکفیری‌ها نشان‌دهنده خوی‌وحشی‌گری ‌آنهاست.
ایشان با اشاره به این که اگر این گروه‌ها به آیات قرآن و روز جزا اعتقاد داشتند، دست به جنایت نمی‌زدند و حاضر نبودند برای‌خوشایند مستکبرین، سر انسان‌های ‌بی‌گناه را از بدن جدا کنند، گفت: این نوع اعمال جنایتکارانه، بیانگر دوری ‌از فطرت انسانی ‌و اعتقاد نداشتن به معاد و روز رستاخیز است .
استاد درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگری ‌از سخنان خود با تاکید بر لزوم انس بیش از پیش جامعه با قرآن، گفتند: عمل به دستورات قرآنی‌ باعث تعالی‌انسان می‌شود.