kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

قرارداد دو ساله استقلال با سرمربی ایتالیایی

با اعلام رسمی استقلال تهران، استراماچونی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه معرفی شد.



پس از کش و قوس‌های فراوان امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال اعلام کرد که آندره‌آ استراماچونی، رسماً به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال انتخاب شد. قرارداد استقلال با این مربی ایتالیایی دو ساله است. پس از امضای این قرارداد فتحی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: ما بیش از دو هفته مذاکره طولانی مدت داشتیم. او در این مدت در حال بررسی شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استقلال بود و در همین هفته گذشته دستیاران او به ایران آمدند و امکانات استقلال را بررسی کردند. در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان و صحبت‌های فی‌مابین، بامداد پنجشنبه قرارداد نهایی امضا شد و او به مدت دو فصل به عنوان سرمربی استقلال فعالیت می‌کند.
او درباره مبلغ قرارداد استراماچونی با استقلال گفت: او با مطالعه کامل به استقلال آمده و در جریان تاریخ استقلال بود. در این مدت طولانی برای من جالب بود که شاید تنها آیتمی که درباره آن صحبت نشد، مبلغ قرارداد بود. او از جمله مربیانی بودند که بیشتر دنبال امکانات باشگاه بودند تا بتوانند دانش و تجربه خودش را منتقل کند. امیدواریم این اتفاق خوب و میمون برای استقلال
رخ دهد.
مدیرعامل استقلال ترچیح داد رقم قرارداد سرمربی این تیم را اعلام نکند اما برخی منابع خبری مدعی شدند رقم قرارداد استراماچونی یک میلیون و 600 هزار یورو است، هر چند که یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال حاضر به تایید این رقم نشد.