kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

انتقاد سرمربی تیم ملی تکواندو از میزبانی ایتالیا

سرمربی تیم ملی تکواندو از میزبانی ایتالیا در رقابت‌های جایزه بزرگ انتقاد کرد.




فریبرز عسکری درخصوص مرحله نسخه مسابقات تکواندو گرندپری اظهار داشت: در ابتدا باید عنوان کنم که اصلا فکر نمی‌کردم بعد از مسابقات جهانی شاهد مسابقاتی به این سنگینی باشم و شاهد رقابت‌های خیلی خوبی بودیم. در بحث حاشیه‌ای نیز به نظر می‌رسد دیگر مد شده که فدراسیون جهانی توجهی به روند میزبانی نکند و میزبان هر طور که دوست دارد بهترین شرایط را برای خود و بدترین حالت رای برای میهمان فراهم کند.
وی تصریح کرد: در مسابقات جهانی منچستر دیدیم که میزبان فضای بسیار بدی را برای اتاق گرم کردن بازیکنان تدارک دیده بود و در رم شرایط از منچستر نیز بدتر بود. ایتالیایی‌ها فضای زیر پله‌ای را برای گرم کردن بازیکنان آماده کرده بودند که اصلا جایی برای تکان خوردن آنها نبود، اما برای خودشان یک اتاق خیلی مجهز و مجزا آماده کرده بودند. مسابقات نیز در فضایی برگزار شد که عملا دور آن باز بود و هوای گرم و شرجی بیرون روی کیفیت بازیکنان تاثیر داشت.
سرمربی تیم ملی تکواندو درخصوص مدال طلای میرهاشم حسینی عنوان کرد: میرهاشم در این مسابقات سنگ تمام گذاشت و همه رقبای بزرگ را با شایستگی شکست داد. او در دیدار نیمه‌نهایی، ژائو تکواندوکار چینی و قهرمان المپیک و قهرمان دو دوره اخیر جهان که در منچستر، سروش احمدی را شکست داده بود را برای سومین بار پیاپی شکست داد که اتفاق بزرگی بود. حسینی قبا از حضور ما دو بار در فینال جهانی موجو 2017 و گرنداسلم به او باخته بود، اما در این مدت سه بار در فینال بازی‌های آسیایی، گرندپری سال گذشته و گرندپری اخیر او را شکست داد.