kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۳۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

ایستادگی مدیر تیم‌های ملی مقابل بی‌انضباطی‌های کشتی فرنگی

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با تاکید بر این که در برابر هیچ کشتی گیر تخطی‌گر سفارشی عمل نخواهیم کرد، گفت: کشتی‌گیرانی که به هر دلیلی و بدون مجوز و تنها با انجام یک کشتی از ادامه رقابت‌‌ها امتناع کرده‌اند، در کمیته‌ انضباطی پاسخگوی بی‌نظمی‌های خود خواهند بود.
حسن بابک در رابطه با رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی، خاطر نشان کرد: قانون انتخابی برای تمام کشتی‌گیران شرایط یکسانی دارد. اگر ما بخواهیم تیم خوبی را برای رقابت‌های جهانی و همچنین بازی‌های آسیایی اینچئون داشته باشیم باید به قانون انتخابی احترام بگذاریم. بنابراین تمام کسانی که بدون مجوز و به هر دلیلی در رقابت‌های انتخابی شرکت نکردند وضعیتشان در شورای فنی بررسی شده و سپس کمیته‌ انضباطی در مورد کشتی‌گیران تخطی‌گر تصمیم گیری خواهد کرد.
وی در خصوص وضعیت امید نوروزی و علت کشتی نگرفتن وی پس از انجام دو کشتی، گفت: نوروزی پیش از شرکت در رقابت‌های انتخابی به من گفت که از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده و آمادگی کاملی برای حضور در این رقابت‌‌ها ندارد. اما پس از گفت و گو با وی، نوروزی را قانع کردم که حتما در رقابت‌های انتخابی شرکت کند. وی نیز آن را پذیرفت، اما نمی‌دانم به چه دلایلی پس از انجام دو کشتی مجددا از ادامه رقابت‌‌ها منصرف شد و دیگر به کار خود ادامه نداد. بنابراین نیاز است این مسائل به طور دقیق بررسی شود تا در آینده برای ما مشکل ساز نشود.
 وی تاکید کرد: به کسانی که قهرمان المپیک یا جهان هستند و تصورشان بر این است که رقابت‌های انتخابی به حد و اندازه‌ای نیست که آن‌ها در آن شرکت کنند باید بگویم که همه باید در چارچوب قانون عمل کنند تا جلوی بی‌نظمی‌‌ها گرفته شود. ما نیز برای این که بتوانیم قانونمدار عمل کنیم باید از هم اکنون جلوی تمام بی انضباطی‌‌ها و بی نظمی‌‌ها بایستیم تا برای سال‌های آینده بتوانیم رقابت‌های انتخابی را به بهترین شکل ممکن برگزار نماییم تا زبانزد عام و خاص شویم. بابک تاکید کرد: از هم اکنون می‌گویم که من زیر بار هیچ گونه سفارشی نخواهم رفت و برای این که کشتی فرنگی در مسیر درست و قانونمندی هدایت شود جلوی تمام بی‌انضباطی‌ها ایستادگی خواهم کرد.