kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

قاتلان امیرکبیر امروز از چه کسانی حمایت می‌کنند؟!(خبر ویژه)

فائزه هاشمی گفت استفاده از مدیران ناموفق نشان از اعتدال و تدبیر نیست.


به گزارش ایلنا وی که در کاشان و به بهانه سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری سخن می‌گفت، به فضای خاطره‌انگیز باغ تاریخی فین کاشان محل قتلگاه امیرکبیر اشاره کرد و افزود: مشاهده می‌کنیم فین کاشان قتلگاه امیرکبیر محل ناکام کردن ملت ایران است. وقتی در مقابل بزرگی‌ها، تدبیرها، ابتکارات و توانمندی‌های امیرکبیر، او را می‌کشند، در جامعه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و خیلی راحت در دوران خودش فراموش می‌شود، ولی ده‌ها سال بعد کم‌کم ملت ایران متوجه می‌شوند مردم چه فردی را از دست داده‌اند.
وی با بیان اینکه متاسفانه این شیوه گاهی اوقات در بین ما نیز اتفاق می‌افتد که قدر بزرگانمان را در موقع خودش نمی‌دانیم، گفت: با توجه به همه ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، منابع ثروت، نیروی انسانی و هوش خدادادی که در کشور داریم به خاطر اینکه همیشه اسطوره‌کش بودیم هنوز در مسیر توسعه در جا می‌زنیم.
وی تصریح کرد: گاهی اوقات به علت توجه نکردن به چنین ظرفیت‌هایی متوجه می‌شویم چه گوهرهای گرانبهایی را از دست داده‌ایم و در زمان خودش قدرش را ندانستیم و شرایط را فراهم نکردیم که آنها بتوانند به کار سازندگی خودشان ادامه دهند و کشور را به سمت توسعه پیش ببرند.
اظهار ناخرسندی فائزه هاشمی از برخی مدیران دولت تدبیر و اعتدال در حالی است که چندی پیش با گلایه گفته بود برخی از افراد معرفی شده از سوی وی برای تصدی مدیریت، به کار گماشته نشده‌اند.
اما درباره بخش دوم سخنان فائزه هاشمی شایان ذکر است که امیرکبیر(ره) را عوامل و سرسپردگان رژیم انگلیس و به دستور انگلیس به شهادت رساندند. با این وصف‌ باید پرسید رژیم منفور انگلیس و همتایان آمریکایی صهیونیستی آنان امروز از چه کسانی در ایران و در مقابل نظام اسلامی حمایت می‌کنند؟ آیا در حالی که خانم فائزه هاشمی در سال 88 و به بهانه ساندویچ‌خوری مشغول فحاشی و تحریک آشوب‌طلبان بود،همین انگلیسی‌های خبیث در کنار سران آمریکایی و اسرائیل از فتنه‌گران سبز حمایت صریح نکردند و آیا شبکه دولتی انگلیس بی‌بی‌سی حامی همیشگی اصلاح‌طلبان نیست؟ و آیا اگر انگلیسی‌ها رضاخان بی‌سواد و پسر هرزه او را با کودتا سرکار آورده و بالغ بر 50 سال به غارت ایران پرداختند، روزنامه فائزه هاشمی‌(زن) نبود که ضمن مصاحبه با همسر محمدرضا پهلوی، اقدام به مظلوم‌نمایی به نفع گماشته‌های انگلیس و آمریکا کرد؟ آیا برخی از عوامل امروز انگلیس، جز در انجمن موسوم به دفاع از آزادی مطبوعات عضویت دارند که فائزه هاشمی رئیس آن است؟! بنابراین باید پرسید آیا عوامل اسطوره‌کش انگلیس و شعبان بی‌مخ‌های امروزی، جز در طیفی قابل رصد هستند که فائزه هاشمی جزو آنهاست؟و بالاخره باید پرسید آیا همین خانم نبود که بازداشتی‌های گروهک بهائیت- به عنوان حزب انگلیسی ساخته- را در کنار اعضای سازمان مجاهدین ]منافقین[ دوستان خوب در زندان نامید؟!