kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
آیت‌الله شب‌زنده‌دار:

مردم با وجود برخی گلایه‌ها پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند

عضو فقهای شورای نگهبان ارتقای بینش سیاسی مردم را برکات انقلاب دانست و شاهد آن را ایستادگی مردم پای اسلام و انقلاب با وجود برخی گلایه‌ها عنوان کرد.




آیت‌الله محمدمهدی شب‌زنده‌دار در جلسه تبیین و تجلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با‌اشاره به برکات انقلاب اسلامی در کلام رهبر معظم انقلاب، ارتقای شگفت‌آور بینش سیاسی آحاد مردم را از این برکات برشمرد.
وی افزود: این واقعیتی است که بحمدالله مردم ایران به برکت انقلاب آگاهی‌های سیاسی بالایی پیدا کردند، مردم هم دشمن‌شناسی بالایی پیدا کردند و هم دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه کشور و انقلاب را به خوبی درک می‌کنند.
به گزارش رسا، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: شاهد این بینش بالا، این است که مردم با وجود گلایه‌مندی‌هایی که از برخی مسئولان و کم‌کاری‌ها دارند، در جایی که پای انقلاب و اسلام در کار است، مانند 22 بهمن‌ها و روز قدس‌ها اجابت می‌کنند و به میدان می‌آیند که نشان‌دهنده بینش و رشد سیاسی و آگاهی ملت ایران است.
آیت‌الله شب زنده‌دار ادامه داد: انقلاب اسلامی سبب شده که آگاهی و بینش سیاسی مردم ارتقا پیدا کند، امام راحل با اطلاعیه‌ها و فرمایشات خود با تقوا و نیت پاک به مردم آگاهی‌های لازم را دادند و سپس خلف صالح ایشان این راه را ادامه دادند.
وی تأکید کرد: بحمدالله خداوند متعال به ملت ایران لطف کرده و این آگاهی بالای سیاسی در آنها وجود دارد؛ بنابراین ارتقای بینش سیاسی از برکات مهم انقلاب است که باید مورد توجه باشد.