kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
سردار نقدی در مراسم اختتامیه شنبه‌های انقلاب:

به 40 ساله شدن انقلاب اسلامی می‌بالیم و افتخار می‌کنیم

مراسم اختتامیه سلسله نشست‌های «شنبه‌های انقلاب» و تجلیل از رسانه‌های فعال در این عرصه با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خبرگزاری فارس برگزار شد.




سردار نقدی در این مراسم خاطرنشان کرد: باید به 40 ساله شدن انقلاب اسلامی بالید و به آن افتخار کرد. به گزارش فارس، وی با تأکید بر لزوم مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف جهت تحقق خواسته‌های هفت‌محوری رهبر معظم انقلاب در دهه چهارم، گفت: من به همه دوستان توصیه می‌کنم که یکبار پیام امام خمینی(ره) به مهاجران جنگ تحمیلی را مرور کنند.
رئیس‌جنبش مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: امام‌خمینی(ره) در آن پیام خیلی روشن می‌گویند مسئولان بدانند که انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت حجت(عج) است؛ ایشان در ادامه به مسئولان اخطار می‌کند که به زندگی و معیشت مردم رسیدگی کنید اما این اصل توجه شما را از مسئولیت اصلی باز ندارد.
سردار نقدی ابراز داشت: امام(ره) همچنین خطاب به مردم می‌گویند که بدانید پیمودن این راه مستلزم هزینه‌ها و دشواری‌هایی است اما امید به آینده را نباید از دست داد. به گزارش تسنیم، حسین امانلو، مسئول ستاد اطلاع‌رسانی جنبش مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این مراسم ابراز داشت: در ابتدای کار تصور نمی‌کردیم با این بضاعت اندک بتوانیم انبوه دستاوردهای انقلاب اسلامی را منعکس کنیم اما به مدد رسانه‌ها این کار محقق شد، در 41 نشست با حضور 300 کارشناس از رسانه‌ها و 300 پژوهشگر 3 هزار گزاره تدوین شد و در قالب کتاب گلستان انقلاب گردآوری و به چاپ رسید.
همچنین، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در مراسم اختتامیه سلسله نشست‌های «شنبه‌های انقلاب» اظهار داشت: ابتکار و ایده «شنبه‌های انقلاب»" به طور پیوسته در طول یکسال پیگیری شد و بخشی از جنگ رسانه‌ای ما با استکبار را تشکیل می‌داد؛ این کار سازماندهی به امور متفرقه‌ای بود که در نهایت در کتاب گلستان انقلاب جمع‌آوری شد؛ با توجه به پیام مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باید به مسئله چگونگی آن بپردازیم و باید راه‌های عملی 7 بندی که در این پیام آمده مورد بررسی قرار بگیرد. علیرضا حبیبی، مدیر رادیو انقلاب نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: رادیو به سهم خود در این حرکت جمعی اثرگذار بود، ما در یک نظرسنجی از این موج‌آفرینی، بازتاب رسانه‌ای خوبی را شاهد بودیم؛ نام شنبه‌های انقلاب به یک برند تبدیل شد و 41 برنامه در کنداکتور پخش شبکه‌ها قرار گرفت.
وی بیان داشت: راه‌اندازی این رادیو کار نویی بود، این رادیو مناسبتی بود و محصور در دهه فجر بود اما امسال با عزم آقای شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی، برنامه‌های این رادیو بعد از پایان کار رادیو اربعین آغاز شد که موج‌آفرینی ملی را ایجاد کرد و در بازه زمانی 4 ماهه در 3 دوره تبیینی به پخش برنامه‌های متنوع پرداخت که بخشی از آنها به پخش برنامه‌های شنبه‌های انقلاب اختصاص داشت.