kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

خبرنگار کیهان در شهرکرد بخشی از جایزه رسانه‌ای خود را به موسسه خیریه شهید علیزاده اهدا کرد



شهرکرد- خبرنگار کیهان:
خبرنگار کیهان در شهرکرد رتبه دوم سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که به همت سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی‌هاشم(ع) این استان همزمان با چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شده بود را کسب کرد.
ملک‌محمد زمانی دهکردی این رتبه را در بخش یادداشت خبرنگار با عنوان «آسیب‌های مخرب بیکاری در چهار محال و بختیاری» که در کیهان مورخ 8 دی‌ماه 97 منتشر شده بود، به دست آورد.
در این جشنواره که جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری و همچنین خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و اصحاب رسانه حضور داشتند مسئول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری گفت: 300 اثر در بخش‌های گزارش، خبر، یادداشت، عکس، کاریکاتور، مستند، کلیپ و فیلم کوتاه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.
سرهنگ پاسدار البرز لله‌گانی افزود: در این جشنواره 34 اثر برگزیده حائز مقام‌های اول تا سوم و قابل تقدیر شدند که در اختتامیه جشنواره با اهدای لوح، تندیس و هدیه از آنان تجلیل شد.
وی ادامه داد: حتی اهالی قلم که در جشنواره شرکت کرده و رتبه هم نیاورده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.
لله‌گانی، جمع افرادی که از بین اصحاب رسانه و مطبوعات تجلیل شدند را 131 نفر ذکر کرد و اظهار داشت این تعداد 3 برابر منتخبان جشنواره کشوری می‌باشد.
در این جشنواره از خانواده معظم «شهید وهاب شهرانی» از شهدای رسانه‌ای استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس نیز تجلیل شد. خبرنگار کیهان در شهرکرد بخشی از جایزه دریافتی خود از این جشنواره را به موسسه خیریه شهید مدافع حرم سعید علیزاده اهدا کرد.
بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جشنواره از خانواده معظم «شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی»، مدافع حرم جامعه پزشکی کشور هم تجلیل کرد.