kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۳۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
با حضور رئیس مجلس

رزمایش بهداری نیروی زمینی سپاه آغاز شد

رزمایش بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دیروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده این نیرو آغاز شد.




به گزارش تسنیم، رزمایش «اقتدار بهداری نیروی زمینی سپاه»، صبح دیروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
در این رزمایش، سامانه‌های جراحی تاکتیکی، سامانه‌های واکنش سریع بهداشت، بیمارستان‌های صحرایی، بیمارستان‌های سیار کانتینری و... برای امدادرسانی به مجروحان و صدمه‌دیدگان تعبیه شده‌ است.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز رزمایش اقتدار رزم نیروی زمینی سپاه طی سخنانی گفت: سپاه در شرایط سخت، کارهای بزرگی انجام می‌دهد. توفیقی حاصل شده که سپاه خدمتی هم به مردم محروم ارائه می‌دهد که بسیار جای ستایش دارد.
رئیس مجلس اظهار داشت: مسئولیت‌شناسی نسبت به سرنوشت انقلاب یکی از ویژگی‌های نیروی سپاه پاسداران است. روحیه مجاهدانه از دیگر ویژگی‌های سپاه است، نیروهای سپاه با روحیه مجاهدانه مسائل را پیگیری می‌کنند و بعدها نیز این روحیه مجاهدانه را به بسیجیان نیز انتقال دادند. از این ویژگی‌ها کارهای خارق‌العاده‌ای به وجود می‌آید.
وی اضافه کرد: اینکه رهبر انقلاب در شرایط امروز ایران مسئله مدیریت جهادی را امری لازم می‌دانند به خاطر این است که با این تفکر در هر مجموعه‌ای کار بزرگی می‌توان انجام داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به فرماندهی نیروی زمینی سپاه و دیگر کارکنان این نیرو گفت: واقعا کارهایی که شما انجام دادید متناسب با شرایط، طراحی و ساماندهی شده که دولت باید قدردان شما سپاهیان باشد.