kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

اخبار کوتاه از فوتبال



  جلالی: نگران سقوط نساجی نیستم
مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در حاشیه تمرین دیروز این تیم گفت: امیدوارم خداوند به ما کمک کند تا منشا خدمت به مردم خوب و هواداران نساجی باشیم. از امروز(دیروز) تمرینات را شروع می‌کنیم و هدف ما این است از تیم متوسط خارج شده و تیم خوبی شویم. این کار حتما عملی خواهد شد اما حمایت همه‌جانبه از سوی مسئولان و هواداران می‌خواهد. در ارکان باشگاه این اراده را دیدیم و قبل از آغاز کار از مربیان قبلی تشکر می‌کنم و امیدوارم امانت دار خوبی باشم.جلالی درباره امضای قراردادش با باشگاه نساجی افزود: قرار بود امروز قرارداد را امضا کنیم، اما آقای حدادیان در سوگ یکی از اقوامش است و آقای صنیعی‌فر هم نتوانسته از دبی به تهران بیاید و به همین دلیل قرارداد امروز امضا نشد، اما به دلیل اعتمادی که به مسئولان باشگاه دارم و به‌خاطر تعهدی که به هواداران نساجی احساس می‌کنم، کارم را از امروز(دیروز) آغاز کردم و از چند روز دیگر قرارداد هم امضا خواهد شد.جلالی در پاسخ به این سؤال که لیست ورود و خروج بازیکنان مورد نیاز و مازادش را به باشگاه اعلام کرده یا نه، گفت: اسامی‌ که نیاز بود را تهیه کردم و لیست را روز گذشته به مسئولان باشگاه دادم. وی درخصوص اینکه هدفش در نساجی چیست، گفت: هدف اول این است که بتوانیم نساجی را در لیگ برتر نگه داریم. وی در پاسخ به این سؤال که نگران سقوط نساجی نیستید، گفت: اگر ذره‌ای تردید داشتم این مسئله را قبول نمی‌کردم، اما با همکاری مسئولان باشگاه و پشتیبانی به آن موضوع خواهیم رسید.سرمربی جدید نساجی درخصوص اینکه آیا از مربیان مازندرانی هم در لیستش استفاده خواهد کرد یا خیر، افزود: سعی می‌کنم یک مربی از مازندران در کادر فنی داشته باشم.
مجیدی: هواداران منتظر درخشش بازیکنان باشند
مربی تیم فوتبال استقلال در مورد جذب مهاجم در جمع آبی پوشان گفت: جذب مهاجم جدید برای تقویت تیم است اما تمرکز اصلی ما روی نفرات خودمان است.فرهاد مجیدی در مورد شرایط استقلال در ترکیه و اردوی آبی‌پوشان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط استقلال در ترکیه خوب است و طبق برنامه تمرینات خود را برگزار کرده‌ایم. وی در مورد بحث جذب مهاجم عنوان کرد: ما اگر به دنبال جذب مهاجم هستیم برای تقویت تیم است و تمرکزمان روی مهاجمانی است که در اختیار داریم. مرتضی تبریزی، محسن کریمی، روح‌الله باقری، اللهیار صیادمنش بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند به استقلال کمک کنند و تمرکز اصلی ما روی این نفرات است. هواداران در نیم فصل دوم منتظر درخشش بچه‌های ما باشند.
آقاخان مصدوم شد
مهاجم استقلال که نیم‌فصل نخست لیگ برتر را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، دوباره مصدوم شد.بر اساس اعلام دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال، مرتضی آقاخان بازیکن این تیم دچار مصدومیت از ناحیه آشیل پا شده است. آقاخان در اواخر تمرین دچار این آسیب‌دیدگی شد که پس از انجام تست‌های بالینی، مشخص شد آشیل این بازیکن دچار آسیب‌دیدگی شدید شده است. پس از انجام تست‌های نهایی و MRI، وضعیت دقیق مصدومیت آقاخان مشخص می‌شود.
ستاره تراکتورسازی نیامده برگشت
کوین کنستانت، بازیکن جدید تیم تراکتورسازی که پس از امضای قرارداد با این تیم در تبریز حضور پیدا کرده و در تمرینات سرخ‌پوشان شرکت کرده بود به کشور خود سفر کرد.وی پیش از این قرار بود پس از امضای قراردادش از استانبول به کشورش سفر کند تا مهیای حضور در تبریز شود ولی در تمرینات تیم و تست ایفمارک حاضر شد و حالا با کسب اجازه از مسئولان باشگاه شب گذشته به کشور خود سفر کرد تا ضمن دیدار با خانواده‌اش، اسباب سفر به ایران را آماده کند و روز دوشنبه به اردوی تراکتورسازان در کیش اضافه شود.این بازیکن فرانسوی‌- گینه‌ای در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی به تیم تراکتورسازی پیوست و به دلیل مشکلات ویزا نتوانست در اردوی کیش تراکتورسازان حضور پیدا کند.
طارمی و چهار بازیکن مورد توجه اروپایی‌ها
سایت فاکس اسپورت اعلام کرد که مهدی طارمی و چهار بازیکن دیگر از قاره آسیا بعد از درخشش در جام ملت‌های آسیا مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته‌اند.‌به گزارش فاکس اسپورت، جام ملت‌های آسیا 2019 در حال برگزاری در امارات است. روزنامه فاکس اسپورت از پنج بازیکنی سخن به میان آورد که بعد از درخشش در جام ملت‌های آسیا 2019 مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته‌اند. در بین این پنج بازیکن نام مهدی طارمی، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که در الغرافه بازی می‌کند به چشم می‌آید. المعز علی، مهاجم جوان قطری‌ها و مهند علی، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق هم در این فهرست جای دارند. یک بازیکن از هند و یک بازیکن از تایلند دیگر گزینه‌ها هستند.
سایپا 4/5 بازیکن جدید جذب می‌کند
مدیرعامل باشگاه سایپا از علی دایی به عنوان مهم‌ترین سرمایه این تیم یاد کرد. رضا درویش در مورد وضعیت سایپا در فصل نقل‌ و انتقالات و اینکه آنها هنوز بازیکن جدیدی را جذب نکرده‌اند گفت: ما از لحاظ مالی شرایط خاصی داریم و با محدودیت‌های مالی نمی‌توانیم در بازار نقل‌وانتقالات زیاد هزینه کنیم. البته با چند بازیکن در حل مذاکره هستیم و به احتمال فراوان چهار پنج بازیکن جدید را به تیم اضافه خواهیم کرد. مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه افزود: همان‌طور که گفتم در زمینه مالی محدودیت داریم و نمی‌توانیم بازیکنان آنچنانی جذب کنیم، اما مهم‌ترین سرمایه سایپا علی دایی است. وی با استفاده از جوان‌ها و همچنین بازیکنان باتجربه و انگیزه‌ای که به بازیکنان می‌دهد، همیشه در تلاش است تا تیم را در شرایط خوبی نگه دارد.مدیرعامل باشگاه سایپا درباره تقابل تیمش با داماش گیلانیان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: هدف ما در اینجام قهرمانی است، با اینکه بازی آسانی نداریم، ولی باید از سد حریف‌مان عبور کنیم و به فینال برویم.